Üniversiteye gidiyorum ve 6 hafta oldu başlayalı hala yalnızım anasınıfından beri arkadaş edinmeyi bilmiyorum neden böyleyim sizce?

Doğuştan gelen bi eksiklik mi ne bu anlamadım ki bilmiyorum ta o zamandan nasıl arkadaş olunur birileriyle yapamıyorum

Üniversiteye gidiyorum ve 6 hafta oldu başlayalı hala yalnızım anasınıfından beri arkadaş edinmeyi bilmiyorum neden böyleyim sizce?
Cevapla