Üniversiteye başladım herkes birbiriyle kaynaştı ben hala tekim ve hiç arkadaşım yok bu normal mi sizce?

Bi de geç çıkıyorum 20.30 da baya karanlık oluyor eve yalnız yürüyorum evde de yalnızım benim için baya sakıncalı bi dönemden geçiyorum erkek arkadaşım da yok zaten her yere yalnız gidip geliyorum bu durumdan çok yoruldum
Üniversiteye başladım herkes birbiriyle kaynaştı ben hala tekim ve hiç arkadaşım yok bu normal mi sizce?
Cevapla