Üniversitede hala yalnızım arkadaş edinemiyorum ne yapmam lazım?

Merhaba 23 yaşındayım ve artık 4. Sınıfa geçtim ama hala üniversitede arkadaşım yok yalnızım. Evet genel anlamda içime kapanık biriyim ama bunu aşmak için çoook uğraşıyorum.
insanlara yardımcı olmaya çalişiyorum güler yüzlü iyi davraniyorum.
ama insanlar sadece merhaba nasılsın diyip o kadar gidiyorlar.
Bu pandemi döneminde herkes evde birbirleriyle daha da çok kaynaşmışlar hatta birbirleriyle alakası olmayan insanlar bile biraraya gelmiş ama ben çoğu kişiye yazdım konuşmaya çalıştım sohbet etmeye çalıştım ama insanlar hiç oralı olmadı beni kimse aralarına almadı. Ben kimseye yazmasam kimse bana yazmaz 😞😣.
bu durum beni artık çok üzüyor çünkü güzel anılar biriktiremeden mezun olucam en acı şey ise herkes mezuniyet fotosu çekinirken arkadaş gruplarıyla ben hiç bir fotoda olamamiçam bir arkadaş grup fotom olmayacak benim😣😞

aynı durumda olan var mı ya da bu durumu aşmış olan var mı? ne yapabilirim 😣
Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba soruyu Gece Paylastigim icin kimse görmemistir güncelliyorum🥰
Üniversitede hala yalnızım arkadaş edinemiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla