Bugün sokak ortasında bir kadından darp gördüm sizce şikayette bulunmalı mıyım?

Bugün bir birahanenin önünden geçerken bir kadının bir adama darp ettiğini gördüm. Anladığım kadarıyla adam lavoboya girmek için kadından izin istemiş, mekan sahibi kadın da izin vermeyince adam sorun çıkartmış ve sonra kavga meydana gelmiş. Benim gördüğüm olay adam birden dışarı çıkıverdi sonra kadın da çıktı ve oradan bir sandalye ile adamın kafasına vurdu. Sandalye demirdendi ve sandalyenin demirli ayaklarıyla adama vurdu. Bende bu olayı görünce sinirlendim siz ne yapıyorsunuz hanımefendi ya adam beyin kanaması geçirip ölseydi ne yapacaktınız dedim. Kadın bana bu sizi ilgilendirmez gider misiniz lütfen dedi. Bende hayır gitmiyorum dedim. Bu sefer kadın beni tüm gücüyle itekledi. Karşımdaki kadındı ama sanki o an karşımda erkek gördüm. Bende onu itecektim bu sefer kadın itmeme fırsat vermedi ve sandalye ile benim bileğime vurdu, bu sefer benim kolum acaip şekilde ağrıdı, kanamaya başladı ve ben o an hiçbir şey yapamadım. Sonra kadın mekanının içine girdi. Adam ise kadını şikayet edip o mekanı kapattırmayı düşünüyor. Ben ise aldığım darptan dolayı şikayette bulunmak istiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce şikayette bulunayım mı?

Bugün sokak ortasında bir kadından darp gördüm sizce şikayette bulunmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın bu arada benden baya büyüktü
Bugün sokak ortasında bir kadından darp gördüm sizce şikayette bulunmalı mıyım?
Cevapla