Yol kenarında bekleyen bi kadını taciz etmek normal mi bu kadar cidden? Bugün yaşadıklarımı anlattım aşağıda?

Karşıdan karşıya geçmek için bekliyodum biraz tenha yerde bi yerde yol ama trafiği cok işlek kaç tane araba durdu defalarca teklif aldım, tek yaptığım ışık olmadığı için beklemekti ta gözümün içine bakıyolardi, kuscaktım artık kendimi hiç bu kadar değersiz hissetmemistim, neden yollu muamelesi gördüm ki şimdi iğrenç tavırlar yan koltuğu işaret etmeler deli gibi kornaya basmalar genelleme yaptım istisnalar alınmasın.
Yol kenarında bekleyen bi kadını taciz etmek normal mi bu kadar cidden? Bugün yaşadıklarımı anlattım aşağıda?
Cevapla