"Aile" kavramı sonsuza dek süren bir şey mi, yoksa orjinalliğini zamanla yitiren bir şey mi?

Çocuklar küçükken iyi bakılıp büyütülüyor ama olgunlaşıp büyüdüğü zaman sanki "bir an evvel yuvasını kursa da gitse artık" tutumu sergileniyor.

Ailenin bu tutumu bir kenara dursun; olgunlaşan çocuğun da artık ailesiyle beraber geçirdiği zaman sıkıcı ve hatta zaman zaman bunaltıcı geçiyor. Sürekli monoton, aynı şeyleri yaşaya yaşaya...

Kızlar deseniz, zaten hemen evlenmeleri bekleniyor. Zaman zaman evliliğe heveslendirme çabaları...

- Fatma'nın kızı 18 yaşında evlendi, sen 25 yaşında kaldın evde!..

Kısacası diyeceğim o ki; yuvadan gitmemizi isteyen ne çok yakınımız varmış.

Bazen en güvendiğimiz kişiler aslında bize en büyük zararı veren kişiler olabiliyor. Çünkü diğer yabancı kişilere karşı zaten her türlü güvenlik önlemimiz zaten aktif. Ama 1. Derece yakınlarımızdan hiç bir zaman hiç bir zarar gelmeyeceğini zannediyoruz.

Aile kavramı sonsuza dek süren bir şey mi, yoksa orjinalliğini zamanla yitiren bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
vtrn_gncllm
"Aile" kavramı sonsuza dek süren bir şey mi, yoksa orjinalliğini zamanla yitiren bir şey mi?
Cevapla