Selam..🖐️

#funda 🌎
Mantıklı
Mantıklı degil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam..🖐️

#funda 🌎
Milleti kandırmışlar mı desem, kendileriyle barışık değiller mi desem bu hareketten herşeyiyle bitik ruh halleri çıkar.
Boşanmak yani karının gidip başkasıyla yatmasına kendi elinle yol vermek , ya da kocanın gidip başkasıyla yatmasına kendi elinle yol vermek bu seven insanların kolay kolay yapabileceği bir şey değil. Şahsen ben evli olsaydım o kadar geniş hareket etmezdim. Ortada bir yanlış varsa cezasını yanlışı yapan çeker kadın yaptıysa kadın çeker erkek yaptıysa erkek çeker hemde her şekilde. 😎
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ İki arkadaş, aşk yok, para için evlilik ve çevrelerini aldatmak. Aşk da yok. Şeytani zekâ görünüyor. Tatlı su kurnazlığı da. "Arkadaşlar" birbirlerinden de fiziksel olarak "nitelikli faydalanmaya" devam ediyorlardır tahminen!
Öncelikle tiksindim ve kâlbim acı çekti şu soruyu cevaplarken.
Her rezilliğe "saygı duyuyorum" diyenlerden olmadığımdan, saygı duymadım, tasvip etmedim, tiksindim. Nett.
Ama en çok kâlbim acı çekti ve çekiyor.
Ben böyle şeylere gelebilen biri değilim.
Evlilik benim için gerçekten ve aşkla olacaksa olur.
En güzel dünya turu da evlilikte yapılır.
Bunlar benlik değil, uzak olsunlar benden.
#tubasueda 🍀🍀
Merhaba güzellik 🌾
Bence ortada bir kandırma olduğu için ben bu hareketi doğru bulmadım açıkçası. Aldatmanın sadececaşkla alakası olmaz, insan ilişkilerinde de aldatma kabul edilemez benim etik anlayışıma göre.
Çalışıp para kazansalar ve öyle gezseler daha uygun olurdu.
Ancak işin bir de şu yandan doğru tarafı olabilir, ailesinin ve kendi taktığı takıları alması için bu tarz bir eyleme girişmesi de verdiği parayı alması açısından uygun olabilir. Ama diğer türlü cıks.
bence mantıklı değil bu konuda bir şeyler yapmak çok saçma bu durum bana ters gibi..
yani kendi öz paralarıyla dünya turuna çıkabilirlerdi ancak sırf evliliği bu konu için kaynak kazanma olarak kullanmaları gerçekten saçma..
Cevap
56Cevap
Bence mantıklı, insanlarda biraz akıllı olsun
1 - ) ikisinden biri kesin digerine asiktir
2 - ) aileleri ya da kendileri cevre dugunlerde taki sadakatine uymuslardir ve madem evlenemicez boyle bisey olsun demislerdir :)
3 - ) yani mantiklimi bilmem ama para icin asla calismak disinda bir tesebbusum olmaz
bence değil... çalışıp çaba sarfetmeden paraya konmak için yapılmış bir eylem... para mutlaka bitecek ve kürkçü dükkanına dönecekler o zaman doştlarının yüzüne nasıl bakacaklar...
Çevresindekileri dolandırdılar yani olayın özü ne kadar yumuşatılmaya çalışırsa çalışılsın budur.
Param varsa gezerim yoksa gezmem bu kadar basit.
Yorumlarda onaylayanlar ne yaşıyor merak ediyorum. Hakkı olan bir para değil, insanları kandırıyorlar. Normalleştirmeyin.
Yeni haber değil bu ama çok iyi yapmışlar, şaşırmıştım biraz. Kesinlikle mantıklı ben olsam bende öyle yapardım
Herkesi enayi yerine koymuşlar. Evlilik çocuk oyuncağı değil ki.
Para kazanıp öyle gitselerdi.
Çok saçma.
Para için değerlerimi çiğneyemem.
Evlilik özel bir şey ben böyle bir tezgâha evliliği alet etmezdim.
Diğer insanları dolandırmışlar ben olsam dava açardım.
Ama güzel fikir.
Bence zaten evlilerdir :D
Son derece mantıklı bir arkadaşımla böyle bir planımız var hem Norveç vatandaşı olurum hem takıları alır giderim valla gerisigram umurumda olmaz
Bu dolandırıcılık, ben haram para olayına çok takılırım. Neyse, neydi; her koyun kendi bacağından.. 😌💅
Saçmalık, hatta dolandırıcılık bile denilebilir
Ohaaa bu hoş bir durum değil insanları kandırmışlar. Dilencilikten farkı yok.
Çevremde benim gibi varoş oldugundan bana takacaklari en büyük şey 100 TL filan olur.
Bunu yorumda çok kişi onaylamış. Yahu dolandırıcılık ne zaman güzel bir şey oldu?
Oyum yok. :)
Sadece konu bulma olayına hastayım.. :)
Çok mantıklı bulmadım ama, evlenmeden ve önce yapsaydılar daha mantıklı olurdu gibi.
Bu alenen dolandırıcılık ve iyi niyeti suistimaldir. İnsan gözüyle bakmam bunlara.
Mantıklı degil.. :/
aile akraba bağlarım kuvvetli olsa yapardım boyle bir olay ama bana altın takacak insan yok
boşanmaya gerek var mıydı bilmedim gerisi mantıklı olabilir
Aslında bi nevi dolandırıcılık bu... Suçun unsurlarını tartışmak lazım...
Tabiki doğru değil evlik ve nikah işini de iyice oyuncak haline getirdiler.
Evlilik çocuk oyuncağı mı evcilik mı oynuyoruz biz?
Sevgi yoksa bir tarafta nitelikli dolandırılma hikayesi gibi olmuş :D
Bu fikir benim de aklıma çok yatıyor. Hatta düğünde takılan takılarak da gerek yok.
Demek ki istek olunca çare de buluna biliyor. :D
Bu iş boşanarak olduğu için saygızca bir durum olmuş
saçma olmuş. düğün için masrafa gir, takıları al boşan dünyayı gez
Saçma canım düğün borcu odemektense dünya turu en güzeli
Madem birlikte Dünya turuna çıkacaklardı niye boşandılar bu insanları kandırmaktan başka bir şey değildir.
Saçma bir yol bu yaptıkları evli olarak gitselerdi daha iyi olurdu
Tqbii ki mantıklı yani koltuk takımı alıp ne yapacaklardı ki hem sevince samanlık seyran olurmuş :)
Bir çıkış yolu arıyor insanlar o da böyle aldatmaya sebep olur
Mantıklı olsa ne yazar, insani değil, ahlaki değil, etik değil, bir nevi hırsızlık bu
Mantıklı değil. Yani olayın kendi içinde bir mantığı var ama düğün dernek yapılıyor ve o kadar gelen insan var, emek var. Bence saygısızlık.
Burada mantık nerede boşanmadan çık neticede boşanmayi gerçekten istiyormusun ya da yok aniklamak olasan!!!
Formalite evlilik yapmışlar, toplanan paralar için
Mantıklı gezmek için iyi yöntem 👏
Allah akıl fikir versin
İyi anlaşıyorsak boşanmadan da gezerdik
Aşırı kral hareket. Seviyorum böyle Zeki insanları
Çılgınlık ama eğlenceli olmuştur
Saçma sapan işler bunlar.
Gerçekten tiksindirici bir görüntü olmuş.
Mantıklı degil
Yalnızca özgür ruhların yapacağı bir sey 🤩
Bu kafadan istiyorum..
Yeni dolandırma sanatı hayırlı olsun.
Zeka küpü gençlerimiz...
böyle saçma insanlarda var işte
Çok mantıklı hemde
AB (rh) negatif 🤓
Bravo çok akıllıca lakin artık o çevre iptal😃
İnsanlar beynini yitirmiş vah vah
Değer yargılarına aykırı hareketler
Kafaya bak mük mük 😅
Boşanmak da neyin nesi
Bu tamamen açık gözlülük
Boşanma işi seyircilere gol gibi olmuş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?