Ya bu evlenenler kim, herkes bir kere bile ayrılmadan mı evlendi?

Güzel hikayeler duymak istiyorum gidipte dönen erkek var mı 4,5 yıllık ilişkim bitti biri akıl versin kafayı yicem ya dayanamıyorum kabullenemiyorum bittiğini uyuyamıyorum hayattan zevk almıyorum cıvıl cıvıl olan ben gitti. Umuda ihtiyacım var. Ayrılıp ayrı kalıp barışan yok mu herkes bittiyse bitti diyip geçiyor ama olmuyo öyle işte. Giden geri dönmez mi? Gidip uzun süre sonra unutamayıp dönen erkekler burada mısınız? Ya da sevgilisi terkeden uzun zaman sonra dönen kızlar?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kitap okuyun ilişki kelimesi sadece cinsel ilişki için kullanılmaz. Arkadaşlık ilişkisi vardır. Ebeveyn ilişkisi vardır. İnsan ilişkileri vardır komşuluk ilişkisi vardır. Hay sizin kelime haznenize bi kaç kişi hariç bir kesim soruda cinselliğin c si bile olmamasına rağmen o tarzda yorum yapmış. Ulan ne cahilsiniz. Okuyun okuyun az.
Ya bu evlenenler kim, herkes bir kere bile ayrılmadan mı evlendi?
Cevapla