Hayatımda hiç kimse bana değer vermiyor. Ne yapmalıyım?

Hayatım güzel yolunda iyi bişey yok ama en azından kötü bişeyde yok stabil. Fark ettm ki hiçkimse tarafından sevilmiyorum. Sürekli azarlanıyorum sürekli yerin dibine sokuluyorum. Bunu en başında kendi annem babam yapıyor ailem. Özellikle baba sevgisini ömrümde görmedim. Annemde öyle sabah akşam bağırış çağırış nefret kusuyor. Arkadaşlar desen kalmadı. Çok sevdiğim arkadaşlarımın hepsi çıktı hayatımdan. Onlarda beni hiç sevmedi. Aşk desen zaten yok. Belki babam bile beni bi gün sever ama birinin bana aşık olacağını hiç sanmıyorum. Bunun sebebi güven problemim. Ve o kadar hiç kimse sevmiyorki inanmıyorum samimi gelmiyor kimsenin sevgisi. Etrafımdakilerle iyi vakit geçiriyorum hepsi bu. Gerçekten hiç kimse sevmiyor. Değersiz hissediyorum açıkçası. Kimse değer vermiyor kimse benim için bişeyler yapmıyor hiç kimse fedakarlık etmiyor. Sanki önemsizmiş gibi. sanki onların hayatında olsamda olmasamda fark etmezmiş gibi hissediyorum. Hayatımdaki herkes böyle hissettiriyor. Ben kendimi seviyorum ama bu yetmiyor. Hayatımda hiç değer görmedim sevildiğimi hissetmedim. Ne yapmalıyım?
Hayatımda hiç kimse bana değer vermiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla