Annem ablama prensesler gibi bana ise üvey evlat gibi davranıyor, aileler neden ayrım yapıyor ki?

Annem ablama prensesler gibi bana ise üvey evlat muamelesi yapıyor. Anlamıyorum, neden anlaşamıyoruz. İyi anlaştığımız zamanlar bile aynı. sanki öz evladı değilmişim, ne bileyim gerçekten çöpten bulmuşlar gibi falan davranıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum o kadar üzüyor ki bu durum.. Bazen bilerek böyle yapıyor sırf kıskanmam için. Ablamı o kadar seviyor ki sanki gökten inmiş gibi beni ise sanki sevap işlemek için eve almış ve pişman olmuş gibi, o kadar zoruma gidiyor ki notlarım anneme ettiğim beddualarımla dolu Allaha yalvarışlarımla. Babamla o kadar uzağız ki. İyi bir baba evet ama benim için değil. Erkek kardeşlerim için. O ise erkeklere aynı şekil davranıyor. Onunla konuşmaya bile çekiniyorum o kadar uzağız. Kardeşlerim hepsi birbirinden kötü. Ve en çok üzen şey anneminde babamında beni evin en çirkin çocuğu görmeleri, beni kendi öz anne ve babamın çirkin görmesi? Ne yapmalıyım?
Annem ablama prensesler gibi bana ise üvey evlat gibi davranıyor, aileler neden ayrım yapıyor ki?
Cevapla