Arkadaşlığından rahatsız olmaya başladım ama aşırı da üzülüyorum ne yapabilirim?

Üniversite zamanlarından beri yakın bir arkadaşım var. Garip biridir ama severim kendisini. Hep yalnız bir hali vardı. Yıllar geçtikten sonra geçmişte başına trajik bi olayım geldiğini ve bundan dolayı böyle olduğunu öğrendim. Ve o günden beridir de onu kırmamaya özen gösteriyorum. Ama son zamanlarda eski utangaç tarafını kurmaya başladı. Ama bunu saldırgan bir şekilde yapıyor, artık kendini baskılamak istemiyormuş. Neyse son zamanlarda ona sürekli laf sokan bir arkadaşı varmış (anlattıklarına göre cidden bir şey yapmıyor hani he he de geç o derece basit şeyler yapıyor ilkokul tarzında sataşma diyelim) neyse son 5 aydır sadece bu kızdan bahsediyoruz. Ve artık arkadaşlığından bıkmaya başladım. Beni de dinlemiyor. En basiti şikayet edicem diyor, et diyorum ama ya daha kötü şeyler olursa diyor, ya dedikodu çıkarırsa, ya bana zarar verirse gibi düşünceleri açıkçası cidden bıktım artık ne yapabilirim?
Arkadaşlığından rahatsız olmaya başladım ama aşırı da üzülüyorum ne yapabilirim?
Cevapla