İnsanlar neden kimsesiz çocuğu ya da bir genç kızı evlatlık almaz?

Merhaba, hür düşüncenizi okumak istiyorum yorum için teşekkürler.

Sorum şu olacak ; neden kimsesiz çocuğu evlatlık almıyorsunuz ya da koruyucu aile olmuyorsunuz. İstediğiniz yorumu yazabilirsiniz ters cevap vermeyeceğim.

Bir insan neden bir kimsesiz çocuğu ya da genci evlatlık almaz sadece kendi çocuğuna bakar lütfen kırıcı yorum yapmayın. İstediğiniz yorumu yazın size kötü şekilde cevap vermeyeceğim..

İnsanlar neden kimsesiz çocuğu ya da bir genç kızı evlatlık almaz?
Cevapla