Bireyler hangi sebepten dolayı kendi çocuğunu yurda bırakıyor, insanlar neden bunu yapıyor?

Devlet 18 yaşına kadar bakıyor sonra dışarı atıyor, ister kız olsun isterse erkek. İnsanlar bunu neden yapıyor kendi çocuğunu neden yurda bırakıyor ya da sokağa bırakıp terk ediyor birçok kişi sokaktan bulduğu bebeği evlatlık alıyor.. Benim anlamadığım bir insan bunu neden yapar o çocuğun geleceği ve itibarı nasıl olacak hiç mi düşünmüyorlar sokağa bırakıp terk ediyorlar.

Bireyler hangi sebepten dolayı kendi çocuğunu yurda bırakıyor, insanlar neden bunu yapıyor?
Cevapla