düşünsenize, sizin için ağlıyor.. valla aşırı değer veriyor diye düşünürüm çünkü erkekler genelde duygularını belli etmekten çekinir

düşünsenize, sizin için ağlıyor.. valla aşırı değer veriyor diye düşünürüm çünkü erkekler genelde duygularını belli etmekten çekinir

Yorumları okudum da yok erkekler kolay kolay ağlamaz , ağlayan erkek acizdir demiş herkes. Ne alakaaa ne alakaaaa !! Ağlamak gayet insani bir eylem ki bir çok erkekte ağlıyor zaten sadece ağladıklarını gizliyorlar bence. O yüzden ağlayan erkek değil ağladığını gizlemeyen erkeği bulmak bulunmaz nimet sanırım
Erkekler kolay kolay ağlayamaz, ağladığında ise içtendir. Yani ağlayan birini beklemek doğru olmaz bence. Mesela kendi adıma konuşursam en son 7-8 sene önce lise zamanları ağlamıştım o zamandan beri ağlamak istediğim çok anlar oldu ama o anları ya saçımı başımı yolarak ya boş boş etrafa bakarak ya da yaşı göz pınarlarımda biriktirerek geçiştirdim. En son 4-5 ay önce ağladım onda da abartısız 2 saat falan ağlamışımdır, nasıl biriktirmişsem artık.
Yoo. Benim babam annem her evden gittiğinde geri döndürmek için ağlardı ama anamın da kıymetini hiç bilmezdi. Öldükten sonra da güya çok üzüldü ağladı ama 1 hafta sonra eve başka kadınla geldi sonra evlendi kadınla beni de evden attı. Yani böyle şeylere çok gereksiz anlam yüklemeyin. Erkek de insan ağlayabilir ama her ağlayan erkek bulunmaz hint kumaşı da değil.
Öyle birini istediklerini söyler ben böyleyim diyeni taktir ederler ama hayatında öyle olan flörtüde paket edip uzaklaşırlar yani öyle bir erkek asla ve asla istemezler kişiliğe saymazlar
Cevap
21Cevap
Herkes ağlayabilir bu sevdiklerini göstermez. ama tabi ki bir erkek kadın için yeri geldiğinde ağlamalı
Erkekler kolay kolay ağlamaz
Sizin için ağlıyorsa kalbini paramparça edecek bir şey yapmışsınız demektir
Yani o bulunmaz nimeti kırdığınız için ağlıyordur
Değere binmemiz için illa kalbimizi kırmanız mı lazım. Mutluluktan ağlatsanız olmaz mı😅
Vayy bee benim için ağlayan bir erkek hiç olmadı 🤣 zalimsin hayat 🤣🤣 ama ben onu ağlatmazdim gerekirse ben onun yerine ağlarımmm
Ben hayatta kolay kolay birşeye ağlamam ama bir kız için ağlamıştım. Sevgi, üzüntü ve ayrılığın verdiği duygusal patlamaydı sanırım.
Uzun zaman oldu göz yaşlarımın sebebi olacak kadını hayatıma almayalı.
Tercih sebebi edilmediğimi gün geçtikçe daha net görüyorum.
Zamanında bizde ağladık hayatımızı beter ettiler o günden beri kimseye o kadar değer vermem giden gitsin ağlamam kızların çoğu değer bilmiyor.
Evet benim için ağlayıp başkasıyla evlendi çok seviyor beni 😂
Ay çok kötü, inan hiç çekilir bir şey değil.
Ağlayan erkek istemem. Benim için ağlamasın
Yapmayın böyle bak. Ortalıktan yalandan ağlayan erkeklerle dolacak 🥺
Nerdee bizi sevdiği için ağlayacak erkek😂anca rüyalarda
ağlayan erkek acizdir.
kadının durumuna ağlanmaz.
kadının ağlanacak durumuna çözüm bulunur
O kadar çok gördüm ki artık hiçbir inandırıcığı kalmıyor gözümde. Benim için nimet değil.
Kadınlar için meze sayılır bu erkek, iyi kullanılır.
Kadınlar duygusal erkek sevmez. Onun için ağlayanı değil onu ağlatanı ister
Doğrudur kolay kolay ağlayamazlar. Ama ağlayanın da üzmeyeceğinin garantisi yok 🙂
Ağlayan erkek sevmem
He erkekler ağlamaz diye bı şarkı var bilmez misin :))
Ben ağlarım, zaman zaman ağladım da
Nimet kadın ismi değil mi yaa😂
Bulunmaz hint kumaşı tadında... 😃
Offffff ye ye bitmezzz
Genelde bu tipler erkeksi görülmez ve aşık olunmaz
Dolayısıyla çekici degil
Onlar bile yalandan agliyor
Kadının gözünde ağlayan erkek zayıf erkektir
Değersiz bir erkek oluyor genelde zayıf görüyorlar
Bence öyle
Bulunmaz Hint kumaşıdır
Evett..
Evet öyle
Aglatmayan sever..
Hayır değil
Kadinlarda ağlar 😌
Değil benim için.
Deyip cio babayla çıkan tc kızı özet:
Ölürüm onun için ya🥲
Kimisi için
Yani evet
Hayır değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?