Üniversitede hocamla yanlış anlamalar vs den sorun oldu selam verdik vermeyince artık ben de vermiyorum. Vermemeye devam mı edeyim?

Selam vermeyince de kendimi kötü hissediyorum vefasız gibi. Versem de ya yine almazsa ya da sorunlardan dolayı hala benle konuşmazsa darlamıyım diyorum

Üniversitede hocamla yanlış anlamalar vs den sorun oldu selam verdik vermeyince artık ben de vermiyorum. Vermemeye devam mı edeyim?
Cevapla