Üniversite hocalarının maillere geç ve özensiz cevap vermesi sizce ne kadar normal?

Elbette, onları da anlıyorum. Bir sürü öğrenciyle uğraşıyorlar ancak özene bezene yazdığım maile 5-6 saat sonra gelen dandirik cevaplar bence pek hoş olmuyor. "İyi günler" yazıp yazmadığına takılan hocanın İngilizce klavye ile cevap yazması sinir bozucu. Eğer saygı bekliyorsan, saygı göstermelisin.

Haksız mı düşünüyorum?

Üniversite hocalarının maillere geç ve özensiz cevap vermesi sizce ne kadar normal?
Cevapla