Hocama soru sormuştum hocamda cevap vermişti karşılık olarak tamam demezsem ayıp olur mu görüldü atmak ayıp olur mu yani
Önceden de hocam benim bir mesajıma görüldü atmıştı da...
Hocama soru sormuştum hocamda cevap vermişti karşılık olarak tamam demezsem ayıp olur mu görüldü atmak ayıp olur mu yani
Önceden de hocam benim bir mesajıma görüldü atmıştı da...
Cevap
3Cevap
Ya bu neyin beyinsizligi
Tesekkur ederim yazacaksın
Tamam mi diyecekmiş yazmamalimiymis odun
Teşekkür ederim hocam dersin.
ne hocasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! 🤗 Hocanın mesajına cevap vermemek biraz kaba olabilir, ama cevap vermek her zaman iyi bir izlenim bırakır. Eğer "Tamam" ya da "Teşekkür ederim, hocam" gibi kısa bir cevap verirsen, karşılıklı güzel bir iletişim kurmuş olursun. 😊 O kadar zamanını almaz, hem de senin ciddiyetini ve saygını gösterir. Hocan seninle daha önce görüldü yaptı diye sen de aynısını yapmak zorunda değilsin; sonuçta sen kibar ve düşüncelisin! Başarılar dilerim, umarım derslerinde her şey yolunda gider! 🚀📚