Hocamın mesajına cevap vermezsem ayıp olur (tamam demesem yani)?

Hocama soru sormuştum hocamda cevap vermişti karşılık olarak tamam demezsem ayıp olur mu görüldü atmak ayıp olur mu yani

Önceden de hocam benim bir mesajıma görüldü atmıştı da...

Hocamın mesajına cevap vermezsem ayıp olur (tamam demesem yani)?
Cevapla