Arkadaşlarım çok cahil ne yapmam gerekiyor?

1-2 aydır arkadaş olduğum insanlar. Ben bunu geçen hafta fark ettim.(insanları tanıdıkça gerçek yüzlerini görürsün) Bir konuda tartışmaya girmiştik. Bu tartışmada ben her dine saygım olduğunu, olması gerekenin de bu olduğunu dile getirdim ve onlar bu konuyu çok başka yerlere çekerek suçu hemen bana attılar, hatta dövmem olduğu için ben müslüman değilmişim ve benimle arkadaşlık kurmayacaklarmış. Gerçekten duyduklarıma asla inanamadım. Kısaca şunu söyleyeyim çünkü bayağı uzun sürer kendilerinin de bizzat yaptığı şeyler onlara gelince sevap konumuna geçerken bana gelince nedense her şey günah oluyor ve demedikleri şey kalmıyor. Mesela örnek vereyim kaş şekillendirmek günahmış bunu arkadaşım kendi ağzıyla söyledi, kaşlarını daha çok alan da kendisi, ben alıyorum bile diyemem bana dediği şey şu:kaş almak çok günah sakın alma dedi ve bu arkadaşım kapalı, ben açığım benden daha açık giyiyor bu insan. Biz 3 kişilik arkadaş grubuyuz ikisi kapalı tek ben açığım aralarında. Ve ikisi de aşırı derecede iğrenç şeyler konuşuyorlar. Sürekli c'nsell'k konuşuyorlar ama iğrenç bir şekilde. Keşke olay sadece bu kısmıyla kalsa. Biz üniversite sınavına hazırlanıyoruz ve ben sinema bölümünü istediğimi söyledim. Arkadaşlarım tutturdu o kpss'yle alıyor yok böyle yok şöyle. Hatta bilmedikleri şeyi bir de biliyormuş hatta bizzat kendileri yaşıyormuş o olayları gibi anlatıyorlar. Araştırıyoruz, hocalara danışıyoruz hoca da kendisi söyledi özel yer kpss'yle almaz diye arkamdan gülüp hâlâ kendi fikirlerinin doğru olduğunu savundular bana. Hatta sinirlendiğimi görüp çok alıngan olduğumu söylediler. Sonra da döneklik yapıp anında konuyu kapattılar suçlu yine ben oldum. Benim bir hastalığım var ölümcül bir şey olduğunu söyledim dalga geçip araştırdılar ölümcül olduğunu öğrenip üstüne dalga geçtiler aynen ölürsün diye. Yani kısaca bilmedikleri her şeyi biliyormuş gibi yapıp onu savunuyorlar, elimde kanıtla geliyorum yine kendi bildikleri doğru, benim bildiğim yanlış. Tekrar sinema okumak istediğimden konu açıldı istediğim bölümle dalga geçip e biz de eser yazarız, film çekeriz dediler. Daha doğru düzgün türkçe bile konuşamıyorlar, olay örgüsü nedir, bakış açısı nedir, eser yazmanın kuralları nedir asla bilmiyorlar ve benim sayemde zorla ortalamalarını 50 yaptılar. Onları ben çalıştırdım sınavlara çünkü çalışma şekilleri çok yanlıştı ve sürekli düşük alıyorlardı. Benim derslerim de çok iyi, genelde sınıfta en yüksek her zaman ben alıyorum. Hayallerimi, isteklerimi anlattığımda bir sürü bahane buluyorlar yapamazmışım, başaramazmışım diye ve hayallerimden vazgeçirmeye çalışıyorlar. Yurt dışına gitmek istediğimi söyledim dün ve yine dalga geçerek yapamacağımı söylediler. Yaptığım her şeyi kötü buluyorlar. Her yaptığım gözlerine batıyor. Bir de en komiği de ikisi beni dışlıyor ama sözde"dost" görünümlü insanlar birbirinin arkasından iftira atıp, arkasından konuşup yüz yüze bakınca da gayet samimiler ve iyi anlaşıyorlar gibi duruyor. Kısaca ikiyüzlüler.

Arkadaşlarım çok cahil ne yapmam gerekiyor?
Cevapla