Arkadaşlarım çok beleşçi ne yapmalıyım?

anlamıyorum ne bu beleşçilik tamam alsınlar yesinler canları sağ olsun ama bu 1 değil 2 değil 3 değil hep böyleler sinirlenmeye başlıyorum artık normalde çabuk sinirlenmem aynı anda aynı şeyi yiyoruz onlar benden 1 2 dakika önce bitiriyor benimkini de yiyorlar ne bu beleşçilik onların yanında bir şey yiyemiyorum paramı da sömürüyorlar borç diye alıyorlar geri vermiyorlar kalpleri kırılmasın diye bir şey de demiyorum ama yeter artık
Arkadaşlarım çok beleşçi ne yapmalıyım?
Cevapla