Babanla ilişkiniz nasıl? Nasıl iyileştirileceği veya güçlendirileceği konusunda herhangi bir tavsiyeniz var mı? ?

Uyanan herkese merhabalar.. :)

Bugünün konusu baba ve kızı

Babanla nasıl yeniden bağlantı kurarsn?

Hayatınız çok yoğun olduğundan, babanız iyi bir insansa, bir telefon edin, davet edin.

Suistimal / başka şiddet olduğu için ise. Tekrar görmek istediğinden emin misin? Onunla tekrar konuşmak mı? Seni tekrar incitmeye başlamaz mı (fiziksel veya psikolojik olarak)? Gerçekten değişti mi? Kötü niyetli ebeveynlere hiçbir şey borçlu değilsin dostum.

Babamla gergin bir ilişkim var.. :/ ya senin?
Babamla gergin bir ilişkim var.. :/ ya senin?

İzin günüme rağmen erken kalktım.. alışkanlık olmalı, iyi pazarlar! :)

Babanla ilişkiniz nasıl? Nasıl iyileştirileceği veya güçlendirileceği konusunda herhangi bir tavsiyeniz var mı? ?
Cevapla