Düğünde takı takıp hemen gitmek ayıp mı, düğün sahibi olsan ne düşünürdün?

Düğünde takıyı takıp hemen gitmek ayıp mı? 🤔

Oturmak gerekiyor tabii ama en azından gelmemekten de iyidir. Takını takmışsın. 🤨

Düğün sahibi olsan ne düşünürdün?

Düğünde takı takıp hemen gitmek ayıp mı, düğün sahibi olsan ne düşünürdün?
Düğünde takı takıp hemen gitmek ayıp mı, düğün sahibi olsan ne düşünürdün?
Cevapla