Düğünde takıyı takıp hemen gitmek ayıp mı? 🤔
Oturmak gerekiyor tabii ama en azından gelmemekten de iyidir. Takını takmışsın. 🤨
Düğün sahibi olsan ne düşünürdün?

Düğünde takıyı takıp hemen gitmek ayıp mı? 🤔
Oturmak gerekiyor tabii ama en azından gelmemekten de iyidir. Takını takmışsın. 🤨
Düğün sahibi olsan ne düşünürdün?

Ayıp değil kısa yapsınlar düğünleri Allah Allah 🙄 bence düğün denen olay gereksiz zaten takı da gereksiz yapılacaksa da mümkün olan en seri şekilde yapılmalı
Çok büyük bir ritüel bizim düğünlerde :) açık açık toplum içinde hatta kimisi göstere göstere :) takıdan sonra giden olursa darılmam tabi
Cevap
4Cevap
Ayıp değildir.
Takıyı taktıktan sonra kimsenin umurunda olmaz bence.. olay para altın zaten 😄
Kim olduğuna bağlı sevdiğim bir arkadaşım ise üzülürüm ister istemez ama benim için çokta önemli olmayan birisi ise takıp gitsin zaten
Ay valla ayıbın yolu kayıp, kusura bakmasınlar ama haz etmiyorum düğünlerden, gittiğime şükretsinler :D ahs Keyifli günler..
Eğer çok da yakının değilse sorun olmaz bence. Yakınınsa ayıp olur.
Vakit yoksa ben de hediyemi verip cikiyorum.
Düğünlere karşı biri olarak çok yakının değilse tebrik edip ayrılmak ayıp olmaz.
Niye ayıp olsun ki!
Ben düğün sahibi olsam pek dert etmezdim. İnsanların işi gücü var.
Benim için önemli olan hatırımı sayıp gelmiş olmasıdır
Daha pasta kesecektik :D diye düşünürüm
Artık sıkıcı geliyor düğün işleri
Takıyı takan gidebilir 😂
Giden gitsn
Evet ayıp
Sorun etmem
Ben hep öyle yapıyorum. Düğünler beni sarmıyor.
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?