''Cem Garipoğlu'na haksızlık ettik'' mi sahiden? Bu nasıl bir insanlıktır?

Biraz önce okuyup dehşete kapıldığım bir yazıyı paylaşmak istiyorum.

Perihan Mağden, Taraf Gazetesinde bir yazı yayınlıyor Cem Garipoğlu'na dair. www.taraf.com.tr/.../

Yazıdan cümleler: ''Biz Cem'e haksızlık yapmışız.''
''Çünkü Cem’in vicdanı vardı. Çünkü Cem’in kalbi vardı.''
''Rusya’da Rusça, İspanya’da İspanyolca, Çin’de Çince filan öğrenerek 12 yaşından 17 yaşına kadar yurt dışında dolaşan/ yaşayan Cem, döndüğünde bu acayip Türkiye’ye, Türk Tipi İlişkiler’e hazır mıdır sizce?''
''Münevver’in ailesi intikama doymuyor.''
''Münevver’in bir teğmenle mesajlaşmasını yakalamıştı. Bebek Starbucks’ta tanıştığı fakir kızı Münevver’in, takma tırnakları vardı. Münevver bakireydi. Münevver’e 30 kişilik bir doğum günü partisi düzenlemişti. Sabah akşam mesajlaşıyorlardı. Münevver o gün okul çıkışı evine gelmişti. Daha önce de bir kez ona 'Sen erkek misin?' demişti. Yine demişti.''

Sorular: Bu satırlar nasıl yazılabilir? Bir insan kafası testere ile kesilip yok ediliyor. Geri dönüşü olmayan bir biçimde. Ailesi acıya gömülüyor lakin bu yazı ise bu vahşeti meşrulaştırmak değil midir? Öfke anlaşılır şeydir lakin davranışa dökülmesine nasıl hak verilebilir?
Benim için rezalet örneği olan bu yazıya dair sizin görüşleriniz nelerdir?
''Cem Garipoğlu'na haksızlık ettik'' mi sahiden? Bu nasıl bir insanlıktır?
Cevapla