Bize saygısızlık yapan birini o seviyeye biz mi getiriyoruz?

Selamünaleyküm, arkadaşlarımla konuşuyorduk eski birinin eski sevgilisi küfür eden biri, bir diğer arkadaşımın da yeni sevgilisi öyle. Konu bana döndü işte senin exin sana küfür eder miydi diye asla dedim ederse ayrılırdım dedim, değil mi ama yani bir ilişkide en önemli şey saygı ve o saygı gidince her şey biter. Hani şakasına sa, lak ya manyak falan ama baya baya küfür ederse ve ben sesimi çıkarmazsam var ya kalkar kendimi döverim. Arkadaşlarımdan biri diyor öyle bir şey yapsa direkt engellersin diğeri sen söver sonra engellersin diyor ddkkdkd böyle görüyorlar beni. Bir de ben sinirli biriyim hani

Bize saygısızlık yapan birini o seviyeye biz mi getiriyoruz?

#sesizlerinsesi

Güncellemeler
2 ay
Aaa benim soruu🫠
Bize saygısızlık yapan birini o seviyeye biz mi getiriyoruz?
Cevapla