Yengemin yaptığı saygısızlık! Nasıl tepki vermeliyiz?

Yengem (dayımın karısı) 40 yaşında doğum yaptı. Annem giderken bebek için elbiseler aldı götürdü. Yengem de "Ben istemem onu al geri götür" dedi. (Annem onun yerine altın getirmediği için) Annem nedenini sordu o da "benim kızımın elbisesi var" dedi annemin eline verdi yolladı. Sizce bu doğru bir davranışmı? TEPKİMİZ NASIL OLMALI?
Yengemin yaptığı saygısızlık! Nasıl tepki vermeliyiz?
Cevapla