Sizce komşum neden sürekli böyle diyor?

ben 19 yasindayim ve okuyorum ailemin durumuda Allah a şükür çok iyi iyi bir aileyiz bizim bir komşumuz var annemde o komşumuza gider surekli yakinlardir o komşumuzun kizlari var bide kizlarida 18 yaslarinda benim civarlar yani bu kadın benim için surekli evlendir bunu diyordu eskiden anneme ben mutfakta annem yorulmasin diye bulasiklari yikiyordum kadinda oyle dedi arada diyor saldk mi ne ben evimizin tek kiziyim ve ozelim onun demesinemi kaldi prenses diye cagiriyolar zaten evde bana çokta iş yapmam hatta hic iş yapmam tirnaklarim uzundur o yuzden ne evlenmesi ya kendi kizina baksin o sizce niye oyle diyor ya kadinin kizida benim icin demiski bu erkenden evlenir demiş muşmula suratli benim bir sevgilim olmustu onu soylemistim sohbet esnasinda bu yuzdenmi acaba geçti gitti o sevgili meseleside ciddi degildim basta seviyordum artik sevmiyorum kendi kizi var en buyuk kizlari bir senedir biriyle sevgiliydi ona kalirsa sen git ilk once kendi kizini evlendir bu arada ortanca kizi soylemis bana o lafi annem agizlarinin payini vermis onlara benim kizim okicak demiş çokta zekiyimdir surekli kitap okurum yarımım bile olamazlar nasi oyle der ya bi kac saat once evlerine gittimmakyaj felan yapiyordu kiz kendileri gezer tozar bana gelince laf onlara kaldi sanki ne evlenmesi ya hepsine gostericem ama kim ne oluyor gorecekler

Sizce komşum neden sürekli böyle diyor?
Cevapla