AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hangi verdi Dolaylı yoldan alınan mı?
Dolaysız yoldan alınan mı?
www.google.com/.../vergi-alan-kimse-cennete-giremez-ise-neden-vergi-alinir%3famp
Her ülke vergiyi Alt kesim den alır Daha doğrusu Ülkeler değil Ticaret yapanlar sen den vergi alıyor
Ülkelere göre değil İslam'a göre yargılanacak herkes
İslamı çok biliyorlar Şeriatt yaşasın Allah u Ekber 🥱
Ölünce bu cümleyi söyleyemeyen imansız gidiyor cennet yüzü bile göremiyor ama 😂 herkes ölünce uyanacak. Dünya uyku dünyası erken uyanan kurtulur geç uyanana geçmiş olsun😀
Hee tabi Abdulkadir geylani hz. Nin tavuğu diriltiğine inanan.
Türbeleri dilek ağacı yapıp.
Namus söylemlerine Rağmen Hududu yol geçen hanı yapanlar da 5 vakit namazlı Sunni İslamcılar haa bir de yahşibendi vardı malum hocamızın medya da ki güneşlen ne pozları ve iki eşin den biri nin magazin e yansıyan açık fotoğrafları.
Çok büyük uyanmışlar çok büyük 😴
@fikrizyann kusursuz olan insanlar değil insandır.. Kim kimin tavuğuna kış demiş beni bağlamaz. Ben aklımdaki soruların hiçbirine cevap veremeyen hiç bir saçma felsefi inanca inanarak mantıksız ve amaçsız yaşamıyorum 😀 meselâ analitik zekâ neden tüm canlı türleri arasında sadece insanda var? Evrende her şey amaca hizmet ederken, buradaki amaç ne? Ya da tüm canlı türleri arasında neden sadece insana acı, tatlı tuzlu, ekşi birden çok ürünün aynı anda tatma kabiliyeti verilmiş? Neden diğer canlılar bu özellikten mahrum? Meselâ inek hep ot yer sürekli ama çikolata versen yiyemez. Neden sadece insana bu kıyak geçilmiş amaç ne? Böyle sorulara cevap veremeyerek boş boş anlamsız amaçsız yaşamaktansa cevap verebilen tek felsefeye inanarak yaşamayı tercih ederim 😀
İnsan dediğin varlığa hiç bir şey bahşedilmedi.
İnsan dediğin varlık kendi dünyasın da kendi koşulların da kendi yarattığı dünya da mahkum olmuş bir organizmanın gelişmiş hali
@fikrizyann neden düşünebilen ve bilim yapabilen tek varlık sensin o zaman 😀 madem insana hiç bir şey bahşedilmediyse akılsız bir doğa aklı olan bir insanı yaratmayı nasıl akıl edebildi😀 hadi evrime inandığını varsayıp, önce meymunumsu biri olduğunu düşüneyim. Peki neden evrim sürecinde evrilirken sadece neden analitik zekâya sahip olacak şekilde maymunumsular tercih edildi 😀 ya da ortak aranız olan maymunumsulardan ayrılırken neden maymunlar bu zekadan mahrum kaldılar da sadece insana verildi bu analitik zekâ 😀
Zihinlerin de ki alemler genetiğine kodlanmış bunca metaryeli bunca bilgiyi keşfederek isimlendirerek oluşturdu.
Ayrıca Var olan tüm organizmal yapıyı Gezegenin oluşturduğu Bir gerçek Hayat böyle var oluyor.
Uzay ise Bu hayatı yok edip Var eden Sistemin Çok küçük bir yapası Ve Sayısız alem Sayısız Yapı mevcut Biz bunca varlık alemin de Aslın da yok gibiyiz
Peki aklı olmayan uzay neye göre hayat oluşturmaya karar vermiş 😀 meselâ hayat dediğin kavram big bang ile oluşuyor. Yani big bang öncesi hayat yok, doğa yok. Olmayan bir doğa nasıl oluyor da canım sıkıldı ben hayat oluşturayım diye düşünebilmiş😀 yok yoktan kendini nasıl var etmiş zaten yok ki😂 yokluğun özelliği zaten hiç bir özelliğinin olmaması değil mi😀
Yokluğu tanımlama na bağlı
Gerçi senin o esna da Aklın ya büşralar da ya esralar day dı hoca fizik dersini kaynayırsan Naham da Ahmet Hoca gibi verin vaazı 😀
ya arkadaş hiç bir soruma cevap veremeyince Ahmet dayıya bağlaman gerçekten trajikomik:):) ben diyorum ki neden analitik zeka sadece insan da var, sen diyorsun ki kendi yarattığı dünya da mahkum olmuş bir organizmanın gelişmiş hali:) ben diyorum ki bu bu organizma gelişirken neden analitik zekayı almayı tercih etmiş te diğer canlı organizmalar bu özellikten mahrum kalmış? sen bu soruya cevap vermek yerine uzaya bağlayıp hayatın oluşmasına gidiyorsun ne alaka maykıl benim sorumla senin cevaplarının:) geçerek saçma sapan yerlere bağlıyorsun olayı:) gülerek okuyorum yorumlarını Ben zihin neden insanda var sadece diyorum, sen diyorsun ki Zihinlerin de ki alemler genetiğine kodlanmış bunca metaryeli bunca bilgiyi keşfederek isimlendirerek oluşturdu. Önce zihini kim nasıl oluşturdu bunu açıklaman lazım iken , insan zihninin isimlendirme kabileyitini anlatıyorsun:):) Abdulkadir Geylani olsa senden daha mantıklı cevap verirdi Tavuğun aslında bir similasyon olduğunu söyler senden daha mantıklı açıklamalar yapardı :):)
Çünkü sorduğun soru yanlış Analitik zeka sadece insan da var diyorsun.
Kargaların da Analitik zekası var şempanzelerin de var şimdi sana göre onlar da insan
😀
Doğru sor
İnsanı insan yapan Bir gen beyinin neokorteksi gelmişmesine sebeb olmuş.
Bu yüzden şu an karşım da muhatap olarak duruyorsun.
dostum analitik zeka denilen olay anında çözüm odaklıdır. Bir karga bacağından vurulduğu zaman onun bacağını tedavi edebilecek zeka sadece insan da var:) o yüzden bu zekayı kargaya ve maymuna da biçmen çok komik:)
Anlamıyacağını biliyorumdum.
Ben sana insan da Analitik zeka yok demedim ben Sana İnsan beyni Daha gelişteren Geni
İnsana bunları yapmayı olanak sağlar.
Bu gen senin Elini, Ayağını, Dilini, zihniyetin olması nı bilincini daha yetenekli kılıyor.
Laboratuvar da Bu geni Küçük bir maymuna uygulandı maymunun doğumu sonlandırılmadan önce Beynin gelişimi incelendi beyni insan beyni gibi gelişim gösterdi
Sen Analitik zeka olmasa insan olmazdık maymun olurduk demeye devam et. Ben sana çok örnek veririm Analitik zeka çözümleme insana has bir özellik değildir her tür de var lakin o türler yaşadığı koşul ve kendi yöntemleri ile bunu kullan ır örnek papağan lar taklit etme yetkisi ni Analitik zeka sı ile yapar
Bende diyorum ki insan beyni gibi gelişim gösteren maymun neden şu an bilim yapamıyor? yıllar önce ortak atandan evrilirken neden insan bu özelliği aldı da maymun alamadı? neden maymunlar da insan gibi acı tatlı tuzlu ekşi yiyemiyor da sadece insan yiyeybiliyor? atalarına büyük bir haksızlık değil mi bu:).)
@fikrizyann ben öyle bir şey mi dedim:):) nerde yazıyor analitik zeka olmasaydık maymun olurduk diye bir metin link paylaş bende okuyayım.) benim sorularıma hala cevap verememende ayrı bir komedi:=) cevap evremiyorsun bir de üstüne benim söylemediğim cümleler kuruyorsun:):) Dostum sana kısa ve net bir örnek vereceğim: Bir okul inşa etmek için ne lazım? Akıl, ilim, hikmet sahibi bir mimar lazım. Mimar burada Tanrı oluyor. Çünkü sen atom yığınından ibaretsin. Ve hiç bir atom da akıl yok. Yani bir okulu atomlar inşa edemez çünkü projesini çizecek illimleri yok. Okulu kurduk diyelim yani evreni oluşturduk. Şimdi biz bu evreni okulu neden kuruyoruz? Evrende her sey amaca hizmet etmek zorunda. senin KS ye girmende bile bir amaç var. Okulu kurma amacımız öğrencilere hizmet sunmak , Tanrının evreni kurma amacı, evreni insanın hizmetine sunmak. O yüzden sen tüm canlılardan üstünsün. Analitik zekan sayesinde istediğin hayvanının neslini tüketebilirsin istersen. Analitik zekan sayesinde maymunlar ya da diğer canlılar üzerinde deney yapabilirsin. Peki Tanrı insanı yarattı diyelim, okula bıraktı, e bu insan bu evren okulunda nasıl eğitim alacak? Ben kimim nasıl oluştum sorularılarına nasıl cevap bulacak? Öğretmensiz yani rehbersiz bir okulda eğitim oplmayacağı gibi peygambersiz de insan olmaz. E okulu mimar inşa etti. Okula öğretmen de atandı peki bu öğretmen kime ders anlatacak? öğrencilere yani topluma. Biraz mantıklı düşünmeyi öğrenmen dileiğiyle.)
Kadın gibi beyin Skyn boş yapıyor sun.
Bunun sebebini de söyleyeyim sen de Kadınlar daki gibi pasif gen var.
Ben deki baskın gen yani sen ancak boş konuşursun kafa ütülen laboratuvar da neler yapıyorlar neler aha biri de karşım da 😀
insan psikolojisinde, İnsanların haksız olduğunu kabullenemediği durumlarda hakaret yolu ile duygularını bastırmaya çalışabildiklerini ifade eden Psikiyatri uzmanları bu durumun da derin psikolojik etkiler nedeniyle ortaya çıktığını belirttiler:):):) zaman israfısın benim için artık:)
Rahmetli karl marx ta aynı şeyi demiş.
Karl Marx 19. yüzyılda yaşamış. ondan yüzlerce yıl önce yaşayıp bunu dile getiren İslam'ın hadis alimleri var. Vergi alan kimse cennete giremez.” (Ebu Davud 2548)
“Vergi alan kimse cehennemdedir.” (Ahmed b. Hanbel 16387 ) www.google.com/.../vergi-alan-kimse-cennete-giremez-ise-neden-vergi-alinir%3famp
Gerçi bu devlet İslam devleti değil artık, o yüzden kafasına göre her gelenin vergi koymasını normal karşılamak lazım.
İslamın hadis alimleri ne anlar ya?
Desen ki ibni haldun aynı şeyleri söylemiş tamam derim.
Sen bu İslam alimlerini bu kadar küçümsemeden önce hayatlarını okumanı tavsiye ederim. İbn-i Haldun'unda bu konu hakkında görüşleri var
Yok valla ben çoğunu ciddiye almıyorum ki küçümseyeyim.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!