Güncellemeler
+1 yıl
Asddfg
Avrupadakiler calismasa bile rahatca yasiyo. Turkiyedeki gecim sıkıntisi cekiyo tek maaska zaten gecinilmiyo 2 maas sart
Asgari ücretle çalışıp emekli olan birisi yaklaşık 4 000 TL maaş alıyor. Bu insan çalışmasın da ne yapsın?
Emekli ücretleri yetersiz olduğu için yaşlı insanlar çalışmaya devam ettikçe, bu seferde genç işsiz oranları yükseliyor.
Her iki taraf içinde üzücü bir durum.
Cevap
2Cevap
Çünku Türkiye'de emekli olana kadar siyasi olarak sürekli yanlış tercihler yapıyor ve bunun bedelini ödüyorlar
Avrupada da geçim zor o yüzden emekliler Türkiyeye Antalyaya falan yerleşiyor.
Tutkiyede rmekli olanlar daha kotu
Ekmek 5 ₺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?