Orta yaşlı Türk amcalarımızın neden çoğu abaza?

Bu kadar aşırı derecede abaza olmak eski nesile mi mahsus acaba yeni nesil de yaşlanınca böyle mi olur diğer ülkelerin amcaları bu kadar değil bunlar ayrı bir boyut hayırdan anlamıyor açlıkta gibi gurursuz niye böyleler

Orta yaşlı Türk amcalarımızın neden çoğu abaza?
Cevapla