Heyy 🎈
Cumartesini çalışarak geçirenlere ayriyeten selam olsun..
bugün güzel bir haber alıp, almayacağını tahmin edeyim mi?


Heyy 🎈
Cumartesini çalışarak geçirenlere ayriyeten selam olsun..
bugün güzel bir haber alıp, almayacağını tahmin edeyim mi?


Yatış günüm diyordum evde iş ayarlanmış, çok sağol annem. Güzel haberlere hala açığım. Fkfk
Hanende 3 beddua 1 dua var hayırlı olsun hajssh
Djdjj Kimler tahmin ediyom
Kimler kimler 😅
Hepsi kadın😂
Aferin sana hacıt :D neyse ben beddualar tutmaya başlayınca haber et, kahvemi alıp geliyorum
Tuttuğunu nerden bilcem😂 ne üzerine ettiler hgg
Araban bozulmuştu en son :D devamı gelecek. Tersine giden şeyler varsa, tutmaya başlamıştır
Ahahaa iyiydi bu, üstüne laf yok.
😌💅
👏
Ayağa kalktın mı? 😂 oturduğun yerden alkışlama
Reverans bile yaptım😀
Yaa ne kadar centilmen biri haıssh
Kripto centilmen 😂
Annen ne iş ayarladı merak ettim bak
Kışlık konserve yapımı 😂
shsjsh yapabiliyor musun 😄
Bana düşeni yaptım, bitti.😅
Sana ne düştü allasenn
Söylemem😂
Söyle ya
Kapak sıkmak.😕
Kahkaha attım sorry bi an gözlerimin önüne geldi de 😁 sjdkshsj
😒 Zaten sıcak
Vah vah ya :D içim cız etti
Maden suyu ısmarla bana😂
Düşünecem sussuzluktan ölme tamam mı hsıdsh
Haha inşallah
🍼 neyse al jskdjash
Xdrfggg
Sahte meme
Biberon onun adı 🙄🤦♀️
Ağlamam tamam hfd
Maden suyunu biberonda veriyorum :D ağlama Medan ağlama
Şişesine noldu jjgu
Seninkini ona koydum dibini kendime ayırdım :D
Yav gel de övme, maden suyunu paylaşıyor. Kadının dibi dibi.💐
Eyvaaaah ya offf, abiii hiç tantana çekemeyeceğiiim. Belalısın sen shıdajsdhak 😂😂
Hssvhhgvb pardon
shsjs 😃😃
Teşekkür ederim 😅
Ricalar ✌️
Evet dinliyorum alacak mıyım 😊
Alacaksın 🎈
Hımm aldım bugün çok güzel bir haber 😍😍
Ve bu balon kuzucuklarımı temsil ediyor olsa gerek 😄
Cidden aldın mı 😃💕
Evet kuzucukların çekimi vardı bugün çok başarılı olduğunun haberini aldım 😍
Yaaa :D ♥️
Evet 😍🥰
Eig için teşekkür ederim ☺️
Rica ederim ❣️
Cevap
43Cevap
Edebilirsiniz
Evet
Kesin almam😅 tek istediğim iyileşmek sağlık gibisi yokmuş. Viral gastroenterit olmuşum ölüyordum kaç gündür resmen 🤢
Oha geçmiş olsun.. bende diyorum bu kız nerde, soru yok, görüş yok..
Midene ağır gelecek şeyler yeme. Patates haşla falan.. tekrar geçmiş olsun
1 sene önce ki soru neden habire önüme düşüyor yaa :D söyle bari :D
Daha da uzun süre geçti üstünden aslında dhdjs al bari :D alacaksın
Sana eyvallah dkf
olur et bakalım :)
güzel haber alacak mıyım
gerçi pazar günü olmuş ama
Alacaksın ama bir kaç gün sonra
Diş ağrısından yatıyorum. Alacağım en iyi haber bile beni mutlu etmez sanırım şu an 🙄
Pazartesi doktora gidiyorsun :D ağrın geçiyor aa o da ne haftasonu güzel haberler geliyor
Bugün yeterince birbirinden kötü haber aldım mümkünde bugün için kimse haber için aramasın
Hadi ya.. bunun üzerine yarın güzel haberler olsundu 😕
Amin inşallah:)
Olur, güzel haberler duymak bir nebze iyi gelebilir.
Alacaksın az daha sabır
Hiç sanmıyorum, uzun zamandır güzel haber yok hep kötü haber ama yine de şansını dene 😅
Yok daha var güzel haberlere.. 😕
Biliyorum zaten, ölünce alırım İnşaAllah güzel haber ☹
Yok o kadarda değil 🥹
En güzel haber o olur ki 😄 Mesale Cennet 🤩😄
Tabii o da var ama :D oraya şaapmadan öncede güzel haberler olabilir
Şaapmadan önce biz de mutluluklar görürüz İnşaAllah Sosyetik 😌
🙏❣️
Sabaha güzel haberlerle başladım. Başka alacaksam söyle.
Yok o kadardı 😃
Hesabınıza 1000 euro yattı diye bir mesaj bekliyorum 😀
O haber hiç gelmeyecek
Evet bugün cumartesi uyanık gelmez tabi 😂
shshsh sağlık olsundu 😃
Güzell haberlere ihtiyacımm varr.
Olurr. İçinden geçeni söyle amaa😅kötü de olsaa...
Akşam üstü :D sana bir haber gelecek
Teşekkür ederimmm. İnş düzgün bir haberdir 😂😂
Kanka ben pazar günü de çalışıyorum ve yarın için iki seçenek var sende olumlu mu olacak olumsuz mu?
Knk yarın olumlu sonuç alacaksın
Eğer bu doğru çıkarsa buraya tekrar dönüp teşekkürümü edeceğim iyi geceler.
Tamam iyi geceler
valla biz güzel haber almayız bize hep kötü haber gelir hayat bize kusmüş
O zaman devamke
sen niye tahmin et bakalım
Et bakalım ama almadım
Alırsın dhd
Aldımda kötü haber aldım
Noldu
Tümör var vücudumda
Yok be bunun şakası olmaz
Şaka değilki vallahi öyle
Nerende, ne dedi doktor
Yumurtalıkta var dedide ciğere sıçramış diyor
Alacaz falan dedi bekliyorum başka doktorlarada görüncem
Anladım çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim bakalım iyi olur inşallah
kesinlikle almıcam :(
Neden?
Bugun bitti nerdeyse ama olaarr 🌸
Yarın artık :D güzel haber alabilirsin
Et bakalım :)))
Hayır bugün tatil 😃
süper kötü haber de gelmez daha fazla o zaman :D
Yani kötü haber mi aldın
dün aldım iki tane biri vefat haberi biri de 250.000 'lik işin iptal oluşu
O zaman sıra güzel haberlerde
gelmez sanırım kozmos benle maytap geçiyor o. O
Olsun bea Umut fakirin nutellasıdır
Et iyi haber yolda mı? 😀
Yolda :D
Gelsin gözüm yolda kalmıştı 😂🌷
😅 shsjs sabret ❣️
Haydi süle bakaluum 🙃
Beklediğin bir haber alacaksın
shsjs eh bir nevi öyle 😅
Kötü haberse almıyayım plllsss🙏
Yok canım ama pazartesi güzel haber gelecek diyorum 🥳
Hadi inşallah Schatzi 🌸
🙏❣️
Olurdu tahmin ett
Alacaksın
Umarım 😃
ofisteyiz , et bakalım
Almayacaksın maalesef
muhakkak.
öğlene çıkıcam zaten
:)
Kesin almam dün almıştım ama
O zaman böğüün yok 😃
Olsun
Sen söyleme hep bizi düdüklüyon haha
O ne demek ayıp ayıp. :D 80% tutar bi kere. Sen almayacaksın
Naber hiç görüşemiyoruz
İyi sanki çok görüşüyorduk 🤦♀️
Ahaha doğru
😃😃
Et bakalım cnmss👻 @Sosyetic_SheqiiL
Bi haber alacaksın ama mutlu edecek mi bilmiyorum 😅
Teşekkürler ✨💅🏻
Ricalar ☺️
Et canım sen nedersen o olsun ☺️🌼
Alacaksın pirpirellam 😍
Insallah ne alirsam hayirlisi olsun guzeller guzeli prensess💕🌹💕
Amin canım benim ❣️
🌼🌼🌼
Hiçbir zaman güzel haber almayacağım 😅
Neden bu karamsarlık 😏
Irmak arıcı yan çar 😄
Et bakalım güzellik
Irmak arıcı ne alaka kuzuş :D bence alacaksın en geç yarın 😅
Bu foton benziyor biraz
shsjs :D anladım
E hadi güzel bir haber ver medyum memiş :D
Almayacaksın
Ay hadi et et 🍒
Almayacaksın bebiş 🥹
Çok üzgüntülüyüm 😞
Güzel bir şey duymaya ihtiyacım var
Yarın alacaksın 😃
Ooo bu ilginç oldu... Yarın farklı bi şehirde olacağım iş için. Bakalım görelim 🙏
Yaaa :D hadi inşallah
💙
💛
Gece yazıyorum uykunda tahmin alırsın artık :)
Yoo al sana tahmin, maalesef uzun bir süre haber falan yok 😃
O değil de yaşlandık kız
Kendi adına konuş
Olur et bokem 😀
O ne be :D tamam bi saniye; bence sen yarın bi haber alacaksın
Tutarsa haber et
Alacakmışim gibi bir his var içimde.
Evet ✌️
güzel söyle güzel olsun
Al o zaman 😃
Olaya gel 😃
İnanmam :D
Geç kaldım🥴
Alacaksın :D
Şu olaylar bı bitsin ozaman mi☺️☺️☺️
Aynen öyle 🙏
Haydi et
Evet :)
Tahmin et,
Hayır :(
Yarın alacak miyim onu söylesen 🤧
Alacaksın :)
Öptüm seni😘
☺️🌷
Olur et
Alacaksın ama bugün değil
Tövbe de :D yarın veya öbüüür gün diyelim 😃
😅😅
Evet et bakalım.
Alacaksın
İnşallah
et bakalım
Almayacaksın 😕
😒 bb
Yarını et
Maalesef pazartesi belki
Tabiki
Pazartesi 🙏
Et bakalım
Yarın sabah :D
Tabii kii :)
Güzel haberler salıdan sonra
Et bakayım
Gelecek kapıdalar 😃
Olur
Evet iki hafta sonra falan 😅
Et bakalım
Alacaksın ❣️
Buyrun lütfen..
İlerleyen zamanda belki
Teşekkür ederim umarım..
🙏
Süle bakalım
Gelecek
Olur 🙂)
Eveeet gelecek
Hadi inşallah )))
teşekkür ederim iyi tatiller 🙂)
Bilmukabele ❣️
:::-))) mutlu olasın
Et bakim
Alacaksın bence
Hayırlısı kıymetlimiss😃
Et bakalım..
Almayacaksın bugün değil
Yine mi :) asfa
Hahaha sabır lazım tabii
İyi hadi bakalım..
Olur bakalım
Alırsın :D
🙏
Oluur
Hayır bugün değil ama gelecek o haber
Olur
Haber alacaksın ama etkisi yok
Hmm peki çıkarsa derim bacım
Et bakalım: )
Evet geliyor güzel bir haber
Güzel tahmin:)
😌✌️
Ozaman çav bella 😃
Bb
Tabii ki olur😅
Alacaksınnn 🎈
Ay inşallah ♥️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar