Bir ortama giysilerinle girer, karakterinle çıkarsın’’.
Bugünün liberal dünyasında sizi kimsenin giyiminize göre eleştirmeyeceğini düşünebilirsiniz. Ancak her zaman olduğu gibi bugün de düzgün giyinmenin ilk intibaya inanılmaz bir etkisi var.
Dik yürüyün, omuzlarınızı geriye atın, yürürken avuç içleriniz arkanıza baksın, biraz dayı dayı yürüyün. Başka insanların yanından, arasından vs. geçerken ‘’afedersiniz’’ diye eğilip bükülmeyin, size yol vermelerini sağlayın.
Konuştuğunuz konularda bilmiyorum demek yerine bu konuyu öğrenip tekrar dönüş yapacağım diyebilirsin İnsanların karşısına antrenmanlı çıkmaya başladığınızda heyecanınızın azaldığını, özgüveninizin arttığını fark edeceksiniz. Bu da onların sizi ciddiye almasını sağlayacak en önemli şey aslında…
03 Yorumla
Soran+1 yılSelam evet haklisiniz. Ama söyle jisey var kiyafetim iyi olsa bile karakterim ozguhensiz oldugu icin ciddiye alinmiyorum
Soran+1 yılTamam uygulamays deneyecem
En İyi Cevaplar
Sanırım içine kapandın kötü duygularla baş edemeyip benimde senin gibi hissettiğim dönemler oldu. İnan bana insan kendine değer vermeyince kimse sana da değer vermiyor. Ailen de dahil. Bir keresinde minibüse bindim işe giderken ve sırf minibüse el kaldırıp durdurmadigim için bı ton azarladı aşağiladi beni milletin içinde minibüs tıklım tıklımken işte o zaman farkettim ki her şey insanın enerjisine içinde ne hissettiğine bağli. Şimdi ise en basitinden bir hastaneye gitsem bile kapıyı biri tutuyor geçmem için. Belki basit saçma şeyler gibi gelebilir fakat önemli şeyler. Kendinde yapman gereken değişiklikler şunlar: dış görünüşüne dikkat etmek, bazı insanlara karşı hakettiği gibi davranmak, biseyler başardiginde övgü beklediğini hissettirmek, konuşkan olmak gibi şeyler tabiki bunları ben de düşünerek tek tek böyle yapmaliyim diyip yapmıyorum ama asıl anlatmak istediğim şey kendine bir güveninin olması ve aynı zamanda da herkesin senin kadar iyi niyetli olmadığını bilmen gerek. Yoksa çok eziliyorsun ve insanı içten içe yıpratan bir durum bu
12 Yorumla
Soran+1 yılMerhaba gercekten okadar haklisinki. Kiyafetede cok onem vermek lazim fakat söyle bisey var kiyafet iyi olsa bile hani karakter ozguvensiz oldugu icin yine kimse ciddiye almaz. Bide beni böyle tanidilar birden giyimimi degistirsem demezler mi ne alaka
- +1 yıl
Ya sen bı kendine bakmaya başla öyle güzel geliyor ve yerine oturuyor ki o özgüven sana anlatamam. Kıyafetlerini değiştir en basitinden uyumlu renklerde takıl siyah renk bir Jean giy altına üstüne bej bir bluz ya da gömlek falan araştır zaten bulursun bir ton şey. Bu korku içinde olmasın.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana bir şey diyim mi bu devirde insanlar senin konuşmalarından, suratından önce kıyafetine bakıyorlar. Nasıl bir ortamda çalışıyorsun bilmiyorum ama giydiğin kıyafetler çok sportif olmasın. Eğer tişört-kot pantolon gibi daha basit kombin yapıyorsan üzerine mutlaka blazer bi ceket giy ve altına 3 cmlik bile olsa topuklu ayakkabı giy. Çok fazla baskılı, pullu, yazılı tarz tişörtler giyme. Bi de sanırım sen fiziksel olarak zayıf kiloda ve minyon bir tipsin, yaşından daha küçük gösterirsin, bu yüzden senin kıyafetlerine daha da dikkat etmen gerekir.
03 Yorumla
Soran+1 yılSelam. Evet fiziksel olarak yani cok minyon degilim 165im ama genelde daha kucuk gosterdigimi söylerler. Baskili giysiler felan giyiyorum ama tum dolabimi nasil yeniliyim ki... bir kac blazerim falan var onlari giyerim arada ama iste sadece giyinis yetmiyor konusmayada cok dikkat ediyorlar
Cevap sahibi+1 yılTüm dolabı zaten birden yenileyemezsin bu imkansız ama baskılı tişört giydiğin zaman blazer ceket giy bu seni daha şık gösterir. Ceket giymek istemediğin, sadece tişörtle olmak istediğin zamanlarda da basic tişörtler edinmelisin kendine
Soran+1 yılTamam tsk ederim baskili cok sevdigim icin giyiyodum ama dogru diyosun
Gizli Üye(25-29)+1 yıl25 yaşındayım. Ben de öyleyim maalesef. Geçen memlekete gittik kuzenim yanımdan geçti ben ona hoş geldin dedim duymadı hiç bakmadı bile sonra başka biri ile sarıldı öpüştü falan bunu yapan 37 yaşında falan ben uzaktan geldiğim halde görmezden geldi sonrada yanıma gelip bana hoş geldin dedin mi dedi
😂013 Yorumla
Soran+1 yılYa cok kotu bisey... insana koyusor bu yasta böyle ciddiye alinmamak. Sessiziz diye böyle.. napicaz ki böyle evlenkncede cok ezerler
Cevap sahibi+1 yılİşte her şey o sessizlikten geliyor ben çok sessizdim okulda beni dilsiz sanarlardi o derece. Sesimi cikarmazdim biri üzerime gelse dahi ya da herkesin içine girip muhabbet etmezdim arkadaşlık kuramazdm bunlar hep içimde kaldı iyi ya da kötü olarak. Hep boş büyüdüm şu an ise zamanında bagiramadigm konuşamadığım şeyleri bazen insanlar beni kucumsediginde laf soktuğunda bağıra çağıra söylüyorum içime atamıyorum ama yinede ezilen taraf oluyorum çünkü bu öncesine dayanıyor sırf sessizsin safsın öyle duruyorsun diye eziyorlar yok sayıyorlar bir şey bilmez görüyorlar ama şu da bir gerçek ki her şeyi de farkındayız onları kendilerinden daha iyi tanıyorum
Soran+1 yılCok haklsiin. Bende ayni hep susan insandim okulda. Istede öyleyim bir merhaba diyorum bide onemli soru oldugunda soruyorum ama muhabet etmiyorum pek öyle kimseyle. Yani bilmiyotum cidden cok duzelmek istiyorum ben asla sesli konusamiyorum. Birgun evlendigimizde ins ezilmediz
Cevap sahibi+1 yılboş ver hiç muhatap olma onlar sana sorunca da sen de onlar gibi davran tek kelime ile gecistir. Ben de öyle yapıyorum artık bana öyle olanlara hiç samimi davranmıyorum. Sen de öyle yap ve şuna dikkat et boş boş bakma gülümse sürekli bir şeyleri inceliyormus gibi yap o kişilere bakma bile boş anında. Eğer sabah işe gittiğinde senden önce birisi varsa mesela içeri girdiğinde birisiyle göz göze geliyorsan eğer sana bir şey demiyor gulumsemiyor ise bile bak geç gözlerine. Tebessüm bile etme. Onlar sana desin emin ol biraz burnu havada gibi davranırsan sana doğru yonelirler
Soran+1 yılHaklisin gercekten ozguven eksikligi cok var. Zaten ozguven olss birazcik azicinta ego tamam olur ama asla yok. Deniyecem. Haftaya son haftam izinli olacagim sonra. Umarim izin gunlerimden sorna ozguvemli bir sekilde cikarim ortaya
Cevap sahibi+1 yılBende de hala var ama insanlar artık beni ezemiyor eskisi gibi. Lafımı söylüyorum fazla muhatap olmuyorum olduklarımla ise can ciğerim. Sen de mesela stilini saçını falan tarzını da değiştirebilirsin kendine de özen göster daha bilgili olmaya çalış konuşman falan akıcı olsun ki dikkat çek
Soran+1 yılEvet iste konusmam hic akici drgil heycanlaniyom konusurken. Dogru guzel konusamiyorum. Sabahalrida guzel giyinmeye sacimi makyaj yapmaya motivasyonum olmuyor bende giyinip cikiyorum..
Cevap sahibi+1 yılKitap okuyabilirsin sana okuayabikecegin anlatımı güzel kitaplar önerebilirim. Ben zamanında sürekli okuyordum şu an konuşmam iyi yani cümleleri güzel kuruyorum heyecanlanma yok. Maaşının yarısını kendin için harcayıp daha güzel farklı bir şeyler olabilirsin sonuçta çalışan insansın paranı kendine harca giyimine. Giyecegin şeyleri akşam yatmadan ayarlayabilirsin daha sonra saçını akşamdan duzlestirirp aşağıdan baglayabirlsn bozulmasın diye. ya da gece yatmadan orebilirsin sabah kıvırcık olur. Tipin nasıl bilmiyorum ama abartılı bir makyaja gerek de yok zatn bir rimel parlatıcı güneş kremi ve pudra yeterli ve allık. Ben böyle yapıyorum
Soran+1 yılTsk ederim esmerim. Evet canim deniycem. 1 gunum kaldi sknra izinliyim tatilden sonra degismeyi dusunuyorum . Suratimda bazi lekeler var bide tüy var ama tatilde lazerede gidicem ibsAlah degisicek hersey artk
Cevap sahibi+1 yılLazeri iyi araştırmanı öneririm ben gittim 1 sene hiçbir işe yaramadı. Özellikle yüz için iğneli lazere git bunun harici daha da berbat ediyor yüzü. En iyi çözüm iğneli olan. İnstagram da 1peklife diye bir sayfa var bi kızım sayfası güzellik tüyoları veriyor yüz için maske krem bakım rutin leri falan. O sayfayı inceleyebilirsn cildindeki sorunlara göre oradan çözümü bulursun. Ki kız bu konuda çok iyi şeyler öneriyor
Soran+1 yılCok tesekkurler takipe aldim. Canim ben mecbur mazere gidicem cunku artik dayanamiyorum yuzum tuy dolu..
Cevap sahibi+1 yılYaptıracağın yerde iğneli lazer varsa onu yaptır normal lazer epilasyon daha çok cikartiyor benim öyle oldu maalesef
Soran+1 yılDioden yapcam ben
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki de sorun sende değildir. Bunca yıldır tek bir sektörde çalışıyorum. Patron dahi geldiğinde önce selam ve günaydın derken bazı havalı çalışanlar ne selam veriyor ne de günaydın dememe cevap veriyorlar. Kendilerini bir şey sanan narsist tipler. Bir de günaydın veya iyi aksamlar falan dememi bekledikleri oluyor. Çıkışta sırf bu lafları duyup kıytırık bir iyi aksamlar demek için bekliyordu dün bir tanesi. En son bende söylemeden ayrılınca hadi iyi aksamlar dedi ondan sonra çok kısık bir sesle söyledim bende. Misilleme yapıyorum o çocuklarına.
23 Yorumla
Soran+1 yılSelam ya yok ama ben hep her ortamda böyle ciddiye alinmiyorum
Cevap sahibi+1 yılNeden ki acaba?
Soran+1 yılBilmiyom hep sessiz bi kizim cekingenim ondan..
Biraz özgüvenli olup, fikirlerini, düşüncelerini ve hislerini yüksek ve anlaşılır bir sesle ifade etmekle ise baslayabilirsin. Yapamıyorum elimde değil diyosan da biz sana burada elli tane şey söylesekte yine bişey değişmez. Bütün iş sende ve beyninde bitiyor.
14 Yorumla- +1 yıl
He birde anlamadığın bilmediğin bişey olursa sor, çünkü henüz yenisin ve bişey bilmiyosun. Ama aradan biraz zaman geçerse artık acemiliğin kalmamış olacak o yüzden bilmediğin seyleri öğrenmeye çalış. İse hakim oldukca zaten söz hakkın, ağırlığın olacak, özgüvenin kendine gelecektir bunun sen bile farkına varmayacaksin. Cünkü biseyleri başarmanın, hakim olmanın o hissi o havası bambaşka bir olay.
Soran+1 yılInsAllah.. yapabilirim hep deniyorum olmuyo
+1 yılKendine bi çekidüzen ver. Kambur yürüme dik dur hep karşıya bak omuzlarin geride olsun başın dik. Her sabah kalktığında ağız dil egzersizleri yap çeneni oynat bu senin gün içinde konuşurken daha rahat olmanı kelimeleri daha güçlü cikarmani sağlayacaktır. + Nefes egzersizleri de yapmayı unutma. Vücut dilini ve konuşma şeklini oturttuktan sonra geriye sadece kime nasıl davranacgin kaliyor. Ona sen karar ver. Hakedene hakettigi gibi davran. Sana yüz vermeyene sen hiç bakma. Hayır demesini bil. Az konuş çok konuşanı ciddiye almazlar.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa zaten cok az konusuyorum iste o yuzden ciddiye alinmiyorum sanirim... ya hangi egzersiz onlar video var mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılNie kere biri içeri geldimi mereba demek onun hakkı. O söylemiyorsa sen de söyleme. Kendini büyle küçük düşürüyorsun. Biraz gizemli ol, mutlaka dikkatlerini çeker ve ilgi yürürsün. Başlarından ilgi gürmek yerine kendini geliştir. O zaman daha iyi hissedersin kendini.
01 Yorumla
Soran+1 yılYav yok denedim olmuyo
+1 yılİlk önce özgüven kendine güven ve insnalar ile diyolok halinde ol ve insanların sana ne deeikleri önemli değil iyi ya da kötü çünkü kimseye yaranamaSin sadece kendin ol kendi doğruda ol hep ama hep kendine güven kimseden 1 adım geride olduğunu düşünme sen bir bireysin ve onemlisin senden daha önemli yok böyle düşün bende işi öğrenme konusunda ise sabırlı ve istekli ol vazgeçme yılma bende bir zamanlar senin gibiydim daha çok anlatacağım şey var sana aslında ama vaktim yok suanda
01 Yorumla
Soran+1 yılYa neden anlatsaniz iyi olur grcktn her tavsoye onemli benim icin... tskrler ederim
+1 yılBen pısırığım düşüncesini aklından çıkar. Her gün ayna karşısına geç ve yüksek sesle cesur olduğunu, kendine güvendiğini kendine söyle. Aynı şeyleri gün içinde içinden de kendine söyle. Kendine olan inancını değiştir. İnsanlar sana ne kadar önem veriyorsa sen de o kadar önem ver.
03 Yorumla
Soran+1 yılHmmm ise yararmi ki
- +1 yıl
Evet, bilinçaltındaki kendinle ilgili yıkıcı düşünceleri temizlemen lazım. Bilinçaltın olumsuz düşüncelerle dolu ve bunlar davranışlarına yansıyor.
Soran+1 yılAma nasil
+1 yılÖnce kendini sev. Önce kendine önem ver. Kendini seven insan güneş gibi parıldar. Sen güneş olmayı bilirsen senin parıltına yüzünü dönecek, senin için ay olacak insan da çok olacaktır.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyo
+1 yılCanım benim bnde senin gibiydim ilk yapacağın şey onların sana yaptığı gbi muhatap olmamak ağırdan sat kendini. Sen deglde onlar konuşmaya çalışsın. Seni takmayan insanlarin arasında gülme ve ciddi tavırda ol, mesafeyi koy bak nasıl ciddiye alınıyorsun. Yapamıyorsan iyi bir kazık yemen lazım ordakilerden ki kendine gelesin bnde öyle oldu.
02 Yorumla
Soran+1 yılSelam ya ben zaten hep mesafeliyim. Sonra yanima gelip sey diyolar hersey yolunda dimi bisey olursa beni cagir cekinme falan diyolar surekli ya nerden biliyolar utandigimi?
- +1 yıl
Çok belli ediyorsundur ozman canım kasma kendini öyle düşünme. Onlarda senn gbi insan. Kafana takiosan öyle düşünüyosundur
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılO halde sende kimseye onlar demeden merhaba demeyeceksin, selam vermeyeceksin bu kadar basit.
31 Yorumla
Soran+1 yılIyide bana patron gibi kadin sey demisdi herkesle slmlasiyisun dimi bu bizim icin onemli selamlasmak falab dedi
Yani en kucuk ben goruluyorum
Bunu bir günde yapamazsın. Zaman zaman onları etkileyecek şeyler yaparak dikkat çekmen gerekiyor. Bir süre sonra bu büyümüş denir
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende işte çalışmıyorum okuyorum ama aynı benide kimse ciddiye almıyor umursamıyor hatta senden sonra gelen oluyor o senden daha çok önemseniyor dimi
21 Yorumla
Soran+1 yılTamda bu. Evet ve inan bu yasta cok koyuyor
+1 yılİşini yap maaşını almana engel bir şey yoksa insanları kafaya takma. Sabır et ve sadece gülümseyerek işine devam et.
01 Yorumla
Soran+1 yılCogu zaman yapacak bir seyim olmuyir bos duruyim
ağırlığını koy biri bir şey isetedimi senden süründür karşındaki kişiyi işi yapacaksanda çoğu şeye hayır de o zaman değer görürsün güler yüzlü olup her denileni yaparsan kullanırlar seni
03 Yorumla
Soran+1 yılYa olmaz ben yeniyim hep evet diyom deneme surecim var 4 ay
Soran+1 yılUmarim. Daha yeniyim herseyi bilmiyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖzgüvenli oluyorsun da noluyor biri geliyor hayatını mahvedip bütün özgüvenini alıp gidiyor sen sen ol sadece kimseye güvenmemeyi bil yeter varsın pisirik görsünler
20 YorumlaDik duruş sergile. Hiç kimseyle konuşmak için çaba sarf etme. Kendi işine bak. Samimiyetten ödün ver. O zaman ciddiye alırlar.
00 Yorumlaişi öğren kendini göster. sonra trip at herkes ciddiye alır.
03 Yorumla
Soran+1 yılIste ogrenmem icin önce benim onlara muhtacim
Soran+1 yılOff cok kotu agladi. m gecen
+1 yılFrekansı düşük insanlar, çevrede farkedilmezler. Frekansini yükseltmelisin...
011 Yorumla
Soran+1 yılO nasil
- +1 yıl
İnternetten araştır, auran zayif kisaca. Aurasi güçlü insanlar birsey yapmadan farkedilirler
Soran+1 yılOhaa ciddimsn
- +1 yıl
Evet çok ciddiyim derin bir konu, aurasi guclu insanlara nazar bile değmez araştırabilirsin
Soran+1 yılIyide nasil duzelicem
- +1 yıl
Bacım söylüyorum ya işte, Google'a frekans yükseltme yaz ve çıkanları yap
Soran+1 yılTamam sen yapyonmu
- +1 yıl
Evt yapıyorum, insanin enerji alanı değişiyor, insanlari bolluğu bereketi parayi kolaylığı mıknatıs gibi cekiyosun
Soran+1 yılVay be daha neler yapiyon bunlar disinda
- +1 yıl
Knk bana hayatimi burada anlattirmasan keşke😄 ozelden yaz
Soran+1 yılJxjdjd tamam
+1 yılÖnemsemezlerse önemsemesinler ama kötü davranıyorlar mı sana?
01 Yorumla
Soran+1 yılYok ama ezik hisetiriolar
Masaya yumruğu vur küçük patronun kim olduğunu göster onlara
04 Yorumla
Soran+1 yılHahahaha guldurdun🤣🤣🤣 kucuk patron benmiyim
Soran+1 yılTsk 😂
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılçok küçük bilgisiz göründüğünden ama zamanla kendini işte kanıttlarsan olur
02 Yorumla
Soran+1 yılKucuk mu nerden biliyonki
- +1 yıl
insanların bakışı bu yönde olur yaş olarak bakış açıları yani senin tecrüben
+1 yılBence sorun sende değil çalıştığın orta kendine bile saygısı olmayanlarla çalışıyorsun
08 Yorumla
Soran+1 yılHyr her ortamda böyle
- +1 yıl
Bilemem o zaman çok çocuksu duruyorsundur belki görünüş olarak
Soran+1 yılEvet duruyorum. Ama karakterimde öyle sesiz sakin
- +1 yıl
Sessiz olanı hep ezerler sanki ne varsa
Soran+1 yılMaalesef
- +1 yıl
Aynen sosyal çevre yapsan biraz açılırsın belki
Soran+1 yılYok maalesef
- +1 yıl
İşte okuşturman lazım
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiraz girişken ol. Laflarını isteklerini esirgeme. Herkesin ozel iş elemanı gibi söylediklerini direkt yapma. Ortama girdiğinde dik dur söyle etrafı suz. İçe kapanık bı görüntün olmasın
03 Yorumla- +1 yıl
Konuş bebeğim
Cevap sahibi+1 yıl@GeldimKormisin dimi yani 🤪
Soran+1 yılIyide 4 ay deneme sureci bunu yap dediklerinde hayir mi diyim
+1 yılPisirik olmayarak duzelebilirsin sorunu kendin biliyorsun zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyo
çıkartıp vur masaya yumruğu herkes mal gibi kalır zaten domine et herkesi saldır
03 Yorumla
Soran+1 yılHahaha yapamam
Soran+1 yılIns ya
+1 yılBiraz bağrarak MERHABAA de ağzının içinde konuşma özgüven edin
15 Yorumla- +1 yıl
Merhaba ey yarenler merhaba kader mahkumlari 😂😂
- +1 yıl
Merhabaaa 😂
- +1 yıl
Merhaba hanımefendi nasılsınız
- +1 yıl
Teşekkürler iyiyim siz nasılsınız?
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim iyi diyelim iyi olalım tek tabanca sahildeyiz valla
+1 yılBiraz içinde geldiği gibi davranmaya başla insanlar ne der diye düşünmeden konuş gitsin
00 YorumlaÇok konuşansın ya da tipin yok diye takmıyorlar emin ol dediğim gibidir
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılAma çok gençsin be kızım. Biraz tecrübeye biraz olgunluğa erişme lazım değil mi?
00 Yorumla Zamanla azalacaktır bir durum ama , insan psikolojisi ve etkili iletişim kurma becerileri gelistirmelisin
23 Yorumla
Soran+1 yılNsil yapacam bunu?
- +1 yıl
Kendini ispatlamak adına gereksiz iletişime geçme insanlarla , önceliğin işin olmalı, kendin hakkinda hemen her şeyi insanlara anlatma , ve insanların seni tanımaları için onlara zaman ver seninle konuştukları kadar onlarla konus ve her şeyi bir kenara bırak işinde başarılı olmaya bak çünkü başarı saygı da getirir dostluklarda
Soran+1 yılYa zaten inceligim isim. Bisey anlatmiyorum pek konusmuyorum zaten. Ama cok konusmdigim icin ciddiye alinmiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılboş ver pısırık bilsinler aslanın nasıl ısıracağı hiç belli olmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılHahaha aslan benmiyim
Cevap sahibi+1 yılaynen öyle
Soran+1 yılKeske
Cevap sahibi+1 yılolur olur hiç tanımadığının dahi çılgın çıkışları vardır
Soran+1 yılIf bilmiyom yaaa zaman gecmuyor hala isteyim Şu an
Farkli ol herkes gibi olma onlar gelir zaten ben öyle yim mesela klasik bir insan degilim huyum muhabbetim çok güzeldir bakışım tarzım herşeyim farkli sende öyle ol bide kendine hep güven
07 Yorumla
Soran+1 yılGuvenemiyorum iste mesele lrda
Soran+1 yılNe. alaka ozguvensizim iste yetersiz hissediyorum hep dislandim kucukken
Soran+1 yılNasil yani
Gizli Üye(30-35)+1 yılHangi işi yapıyorsun alanındaki deneyimlerin var mı? Sana yardımcı olayım.
019 Yorumla
Soran+1 yılBuyuk bir magazda Kirtasiyede bolumunde. Hayir tecrubesizim
Cevap sahibi+1 yılKırtasiye bölümü öyledir şu an sezon ve sen sezonluk girdin yoğun bir tempodasınız ve muhtemelen sezon sonunda işten ayrılıp gerçek işine döneceksin belki okuyorsun belki başka iş yapıyorsun. Bu işte kalıcı mısın onu anlayalım?
Soran+1 yılKaliciyim
Soran+1 yılYeni basladim bir kac yil burada olcam tabi alirlarsa deneme surecim 4 ay
Cevap sahibi+1 yılTamam madem kalıcısın yavaş yavaş alışırsın ilk iş tecrüben mi acaba?
Soran+1 yılEvet daha oncede bir kac ay biyerde calisdim ama cok surmedi. Ilk sayilir.
Cevap sahibi+1 yılİlk etapta farklı bir ortama damdan düşer gibi düştün böyle hissetmen gayet doğal direkt kabuğuna çekilme insanlarla ikili diyaloğa girebilmek için çok kasma da akışına bırak
Soran+1 yılYa bugun birileri geldi bir cocuga bi canta alcaklar cumbur cemaat 7 8 kisi geldiler ya
Cevap sahibi+1 yılTamam olabilir Kürttür onlar muhtemelen onlara fiyat performans ürünlerini göster 😂
Soran+1 yılYok kürt olan benim onlar degil dksksk
Cevap sahibi+1 yılHey allam hahahas 😂
Cevap sahibi+1 yılAkışına bırak şu an en deneyimsiz eleman sensin ama ilerde herkes senden yardım isteyecek kendini geliştirmeye bak ne iş yapıyorsan yap o işte kendini geliştir
Soran+1 yılKkxngrnrkrk of off bakma guldugume canım cokkk sıkkın
Soran+1 yılİnşAllah istiyorum çok gelistirmeyi
Cevap sahibi+1 yılYa sıkma canını bak bunlar psikolojine etki eder beden sağlığından daha önemlidir ruh sağlığı. Benim gibi gamsız ol biraz, ben 30 yaşındayım kime sorsam 24 25 gösteriyorsun diyor.
Soran+1 yılOhoo benim sacimda beyazlar var 21 yasindayim. Kucukkenden basladi travmalar okulda bayagi dislandim saclarim kesildi, cantami kestiler falan o yuzden ozguven eksikligim oldu
Cevap sahibi+1 yılGeçmişini unut sünger çek şimdi sadece kendin için yaşa kimseye eyvallahın olmasın
Soran+1 yılKolay diyosunda travma gecmiyor bilincaltimda var
Cevap sahibi+1 yılGerekirse psikolojik tedavi al diycem ama bu konuda insan kendinin doktorudur
insanların seni ciddiye almamasını ciddiye alma :) ama seni ciddiye almayanlarla da muhatap olacam diye kasma kendini
00 Yorumla
+1 yılNickin e göre tatlı olmalısın neden öyle bı durum oluyor ki
06 Yorumla
Soran+1 yılNicimi nerden biliyon
- +1 yıl
Tatlı kız miydi
Soran+1 yılDrgil
- +1 yıl
Sweetgirl dü
Soran+1 yılDegil of by
- +1 yıl
Bbyyyy
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende senin gibiydim kimse kale bile almıyordu müdürü şikayet ettim bana mobbing uyguladığı için mum oldular sonra herkes benimle konuşmaya çalıştı kimseye kendinide ezdirme
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamda bende mobbing yok ciddiye alinmiyorum sadece
kıyamam sana gerçekten tatlı iyi bir kişiliğin var zamanla Kötülük Gördükçe Değişiceksin
07 Yorumla
Soran+1 yılSelam nerden biliyosun ki tatli oldugumu
Ya yok cok kotuluk gordum degismiyor
Soran+1 yılNe kucugu ya yillardir böyleyim
Soran+1 yılOffff buyumekle ozguvenin ne alakasi vR?
Soran+1 yılHep öyle
+1 yılFazla muhabet tez ayrılık getirir derler kimseyle fazla yuz goz olma kendini ezdirme saygili ol herkese
00 Yorumla
+1 yılNasil ciddiye almiyorlar bizim Ankara'da en cirkin kiza bile cok buyuk ilgi gosterirler
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye
- +1 yıl
Anlatmasi uzun bana ozelden yazda uygun bir zamanda sana herseyi anlatim
Soran+1 yılYazdim
Üzgünüm gerçekten kötü bir durum
24 Yorumla
Soran+1 yılSen ozguvenlimisin
Soran+1 yılNsil yapiyosun iste falan
+1 yılBiraz atik ol elindeki işi kimseye verme almaya çalışana itiraz et.
00 Yorumla
+1 yılKendinde farkındalık yarat
02 Yorumla
Soran+1 yılNasil
- +1 yıl
Degisim
+1 yılKonuşmaya ihtiyaciniz varsa sizi dinleyebilirim.
01 Yorumla
Soran+1 yılSagolun ne birsey degismiyor maalesef
+1 yılSana öyle geliyor bence..
00 Yorumla
+1 yılBir psikologa git
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılMuhatab olma bosveer
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 25im beni bile almıyolar ciddiye
020 Yorumla
Soran+1 yılNiye ama? Niye bukadarnpisirigiz biz
Cevap sahibi+1 yılBilmemki seni gerçekten çok iyi anlıyorum ama 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılBelkide iyi insan olduğumuz içindir
Soran+1 yılHerseye. tamamndedigimiz icin
Cevap sahibi+1 yılMillet üzülmesin kırılmasın istiyoruz oysa sadece
Soran+1 yılOnlar bizi kiriyo ama
Cevap sahibi+1 yılEvet bizim vicdanımız çok hassas keşke çevremde sadece benim gibi insanlar olsa
Soran+1 yılAgladim bugun gunum berbattı
Patron herşeyi duydu? Ya kovulursam? Çok mu kuruntu yapiyorum😔? ↗
Bu sorumdakileri yasadim bugun
Cevap sahibi+1 yılOkudum hepsini istersen benimle dertleşebilirsin üzülme lütfen
Soran+1 yılTesekiur ederim ama sen söyle sende uzulmezmiydin
Cevap sahibi+1 yılTabiki üzülürdüm ancak ben üzülme refleksimi kaybettim o kadar çok hakarete ve baskıya maruz kaldımki belkide artık bunun arsızı oldum
Soran+1 yılYaa cok uzuldum niye noldu ki
Cevap sahibi+1 yılEsmer ve vicdanlıysan hayat gerçekten çok acımasız olabiliyor artık hissetmiyorum işte
Soran+1 yılAyni
Cevap sahibi+1 yılEkle beni istersen konuşuruz
Soran+1 yılSimdi uyucam yarin olur
Cevap sahibi+1 yılOkeytoo yallahto bacım
Soran+1 yılYallahto?
Cevap sahibi+1 yılHe sanskiritçede iyi geceler demek
Soran+1 yılTamam
Gizli Üye(25-29)+1 yılPsikoloğa git çekingenlik özgüvensizlik varsa
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDuzelmiyo bu durum malesef😔
10 Yorumla
+1 yılZamanla düzelirsin
20 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yılCiddi ol
04 Yorumla
Soran+1 yılYa ciddiyim zaten gulmuyorum
- +1 yıl
Ciddiyetten kasıt gulemmek değil. Ciddi insan gulemez mi? Ciddiyetten kastım ağırlığın olsun. Biri sana bir şey derken sesi tutresin.
- +1 yıl
Eğer sen sessiz kalırsan itiraz etmez bazı şeylerle dalga gecmezssen bunu asamazssin
Soran+1 yılIste o cisdiyet olmuyo mulette. Giydiklerimdenmi tipimdenmi karakterimden mi bilmiyorum
Sana merhaba demeyene sende selam bile verme
03 Yorumla
Soran+1 yılYeniyim ben mecburum 4 ay deneme sureci var
Soran+1 yılYa ama kadin bana diyo milletlr slmlas busefer
+1 yılSeni yola koyarım
04 Yorumla
Soran+1 yılNasik
- +1 yıl
Bildigik
Soran+1 yılOk
- +1 yıl
Himm
+1 yılÖzgüven tazele girişken ol
01 Yorumla
Soran+1 yılYapamiyorum ozguvenim 0
Evlen geçer
016 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
Soran+1 yılOnunla alakasi yok busefeede kaynanam ezer
Soran+1 yılSevdigim baska kizla evlendi nasil pozitif olim
Soran+1 yılOnu istedim tek
Soran+1 yılPeki
- +1 yıl
@ayseen7 sevgi ile alakası yok. Evlenmek bir sosyal statü göstergesidir. Kendi evinin arabanin olması gibi. Oku iş bul evlen çocuk yap emekli ol öl kısmındaki görevlerden birisidir. İnsanlarda görevleri tamamlayan (seviye atlayan) kişilere saygı duyarlar. Bu görevleri tamamlayamayan kişileri ise eziklerler. Bu her çağda böyledir.
- +1 yıl
Bu görevleri tamamlayamayan kişiler neden ezik olsun? 21 yaşında ve bekar diye mi eziliyor asıl bekar kızlara daha ilgi gösterirler. Ayrıca statü atlamak değil de o bir tercihtir isteyen evlenir isteyen evlenmez ama şöyle de bir araştırma var evliler bekarlara oranla daha çok mutlu. Çünkü sevdikleri bir ortamda yaşıyorlar sevdiği insan var insanı mutlu edebilecek bir ortam var bu cinsellk çocuk vs bile olabilir bu yüzden evliler daha mutlu oluyor aslında iyi bir sevgili hayatı olanlar bile. Çünkü sevgi sevmek sevilmek insanin özünü besliyor. Bu tabi bazıları için geçerli de olmaya bilir ama 4 4 lük bir hayatı olup dediğin gibi evlenip düzenini kurduysa hayata daha çok motive olur
- +1 yıl
@ayseen7 bekarların daha uzun yaşadığı bilimsel bir gerçek. Ayrıca kimseyi eziklemedim. Ancak genel durum bu şekilde olduğu için bunu ifade ettim. Ayrıca çevremde gördüğüm kadarıyla yorum yapmak durumundayım. Evlenen erkekler sırf evlenmiş olmak, milletin çenesinden biktigi için, seks ihtiyacı, ev işi yapmaktan biktigi ya da bütün arkadaşları evlendiği için tek kalmaktan biktigi için evleniyor. Elbette evlenip mutlu olmak oldukça insanı etkilese de ben en azından erkeklerin bakış açısından konuşmam gerekirse tamamıyla bir amaca hizmet ettiği için evlendiklerini biliyorum. Ve mutlu olmadıklarını ama mutlu oldukları numarasını da gayet iyi yaptıklarını da biliyorum. Tabi bunlar benim kişisel gözlemim olup tartışma yaratmak amacıyla söylediğim şeyler değildir. Sizlere iyi geceler dilerim.
- +1 yıl
Görevini tamamlamayan yani bekar olanı eziklerler demişsiniz ben yanlış anladım sanırım her neyse erkeklerin zaten gözü hep dışarda ama evlenip de gözünü dışarı çıkaran mutsuzum diyen çok az kadın vardır bu yüzden kadınlar evlenince daha mutlu olurlar zaten evlilik sorunlu bir şey olsa boşanmalar hat safhada olur. O yüzden zaten dediğim gibi her şeyin başı sevgi, sevilmek. Bak mesela arkadaş sevilmediğini düşündüğü için ortamlarda böyle sessiz kalıyor oysa ona birisi günaydın kolay gelsin dese evlenmesine gerek kalmaz mutlu olmayı istemek için
😂 neyse zaten benim de amacım tartışmak değildi size de iyi geceler
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖzgüven kazanarak
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende öyleyim tecrübesisiz diye bence
00 YorumlaAğzını aç ve konuş
00 YorumlaTakma kendi hayatini yaşa
00 YorumlaSeni ciddiye almayan utansın sıkma canını 🤣😅
00 Yorumla
+1 yılMizacınla tavırlarınla
00 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer