Neden çocukken her şey daha canlıydı, ağaçlar, deniz, rüzgar, dokunduklarımız?

Şimdi ağacın o canlılığını hissedemiyorum boş geziyorum sanki neden böyle oldu?

Neden çocukken her şey daha canlıydı, ağaçlar, deniz, rüzgar, dokunduklarımız?
Cevapla