Çocukken ne güzeldi herşey kalbimizi kıran yoktu büyüdükçe daha mı kırıldık ne dersiniz?

çocukken ne güzeldi herşey kalbimizi kıran yoktu büyüdükçe daha mı kırıldık ne dersiniz ?

Çocukken ne güzeldi herşey kalbimizi kıran yoktu büyüdükçe daha mı kırıldık ne dersiniz?


Güncellemeler
+1 yıl
detay
Güncellemeler
+1 yıl
gelin
Çocukken ne güzeldi herşey kalbimizi kıran yoktu büyüdükçe daha mı kırıldık ne dersiniz?
Cevapla