Ben neden cehennemi yaşıyorum, neden hayatım boyunca üzülen taraf oldum, yalnız olan oldum?

Doğduğumda annem sevmemiş istememiş, ablamla beraber sürekli ağlattılar dövdüler aşağıladılar, babam dövdü odaya kitledi arkadaş dediğim insanlar dövdü dalga geöti aşağıladı kullandı vb Hastanede makinalara bağlı yaşadım onlar beni üzmedi ama insanlar yordu üzdü beni, şu yaşıma geldüm hala mutlu değilim sürekli dört duvar arasındayım kimsem yok insanlar işi düşünce yazıp gidiyorlar çok yoruldum çok ölüyorum bitiyorum artık neden böyle oldu hayatım

Ben neden cehennemi yaşıyorum, neden hayatım boyunca üzülen taraf oldum, yalnız olan oldum?
Cevapla