Ölsem kurtulsam dediğim hayatta yaşıyorum hasret çekiyorum çok bunaldım neden böyle bı hayat?

5 sene dir bisanamiyorum her türlü rezilliğe karşı taraf devam ediyor ve hala beni hakim bisamiyor tedbir nafakası bile almıyorum çocukları desen doğru düzgün görmüyorum bile ben artık çekmek istemiyorum bu rezilliği boşanmak istiyorum kurtulmak istiyorum boşanma gerçekleşmesi olmadığı için karşı tarafın küfrüne şiddetine uğruyorum canıma da zarar gelebilir devlet neden bunu görmüyor yıllar sürüyor nafaka tazminat vermemek için uzuyor adam cahil neden uzatıyorsunuz yaa bitsin avukat da sıkıldı bıktı hepimiz bıktık

Güncellemeler
5 ay
Üstelik orada burada otel de ilişki yaşıyor bu rezilliği neden devam ettiriyorlar günah yazık değil mi bana kurtulmak istiyorum
Güncellemeler
5 ay
Kardeşime iftira attı suçlu gösterdi hapis cezası verditti yeni bebeği olmuş kardeşime yani.. hrlimzir zararai var ben istemiyorum kurtulmak istiyorum kendisinden ailesinden çok boktan aileymis istemiyorum
Ölsem kurtulsam dediğim hayatta yaşıyorum hasret çekiyorum çok bunaldım neden böyle bı hayat?
Cevapla