Kürt vatandaş: "Bende Kürt'üm. Ama Türk Milliyetçisiyim. Ülkücüyüm, vatanımı bayrağımı her şeyden çok seviyorum"?

www.facebook.com/video.php?v=1009171519108389 Siz ne düşünüyorsunuz? Özellikle BDP'ye PKK'ya laf edince Kürt olsun, Türk olsun hemen sanki Kürt'lere laf etmişiz gibi savunmaya geçen, hezeyan içinde hezeyan yaşayan güya hümanist olan dünyaya barışı getirdiğini zanneden, kendisi gibi düşünmediğinizde size hemen faşist damgası yapıştıran insanlara gelsin bu konuşma...
Kürt vatandaş: "Bende Kürt'üm. Ama Türk Milliyetçisiyim. Ülkücüyüm, vatanımı bayrağımı her şeyden çok seviyorum"?
Cevapla