Tek eğlencem iş dışında kitap okumak yürüyüş yapmak ayna karşısında dans etmek
Yaşıtlarım clublerde , cafelwrde eğlenirken aile baskısı ve maddiyat sebebiyle ayrı eve çıkamıyorum.
Tek eğlencem iş dışında kitap okumak yürüyüş yapmak ayna karşısında dans etmek
Yaşıtlarım clublerde , cafelwrde eğlenirken aile baskısı ve maddiyat sebebiyle ayrı eve çıkamıyorum.
İnsan pişman olacağı şey yapmamalı zaten bunları yaptıktan sonra pişman olur musun onu sor kendine Bi örneğin ben yapmam
Cevap
4Cevap
Eglence icip sabahlamak değildir mitlu oldugun agzini kulaklarina ulastiran her şey eğlencelidir Türkiye'de yaşıyoruz aileler her zamn baski yapti ee ekonomik sartlarda belli çıkamamak Şu an icin doğal üzme kendini
herkesin tercihi farklıdır. sen böyle mutluysan bu senin için doğrudur :)
Değil skici
Hayır niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?