Genç yaşımda hayattan soğudum napılır?

İnsanlarla iç içe olmak istemiyorum artık. Büyük şehirde doğdum büyüdüm ama keşke küçük bi kasabada falan doğsaydım en azından huzurlu mutlu olurdum. Teknolojiden sıkıldım bence buda insana zarar veriyor. Yakın zamanda şehir dışındaki yazlığımıza gitmeyi düşünüyorum
Genç yaşımda hayattan soğudum napılır?
Cevapla