Eski esimle 2 cocugumuz var. 4. yilda evliligimiz bitti. Sizce eski esim niye boyle davraniyor detaya gore ne?

O istemedi bosanmayi ben istedim. Suanda cocuk 14 veya 15 yasindalar. Yillardir ayriyiz ama evlerimiz 5 dk yurume mesafesinde. Cocuklar nedeniyle uzaga tasinmadim. Bunca zaman cok denedi yeniden baskayabilmeyi ama ben sogudum birkere. 10 sendir boyle yasiyoruz. Yaslarimiz 35 ikimizinde. Hep hayatinda birileri oluyor ama eve getirmiyor, kadinlarin yanina gidiyor. Ama sorun su kadinlar onu ciddiye aliyirlar, benimle rekabete giriyorlar, ya telefonla arayip rahatsiz ediyirlar, ya sosyal medyadan direk yaziyirlar, " birak pesini sen gecmissin, o bana asik vs gibisinden. Bu her 4 aya bir yeni biriyle tekrarlaniyor yillardir. Ama kadinlari yuzyuze hic gormedim. Eski esime rahatsiz ettirme beni diye defalarca soyledim, duymazliktan geliyor. Sorum eski esim niye ciddi beraberlik yasamiyor olabilir? ikincisi bu kadinlar niye benir rahatsiz ediyorlar?

Eski esimle 2 cocugumuz var. 4. yilda evliligimiz bitti. Sizce eski esim niye boyle davraniyor detaya gore ne?
Cevapla