Ablam beni çok kıskanıyor ve düşmanıymışım gibi davranıyor. Ne yapmalıyım?

Aramizda 7 yaş var ben 24 yaşındayım o ise 31. Sahip olduğum ve başardığım herşeyi kıskanıyor ve mutsuz oluyor. Ben Türkiyenin en saygın üniversitelerinden birinde okuyorum, özellikle bunu çok kompleks yapıyor sürekli eğitimime laf ediyor, lafı oraya getiriyor ve ailemin ona eşit şartlar sunmadigini, benim onlar sayesinde o okulda okuduğumu ve başarılı olduğumu söylüyor. Ben kendim çalışarak kazandım bu okulu ve lisedeyken hatırlıyorum kendisi gelip beni aşağılıyordu çok ders çalışıyorum diye. Kendisi iyi bir okula gitmedi 2 senelik okudu ve sonra hemen evlendi iş güç edinmedi ailemin desteğine rağmen. Bu benim mi suçum? Sağlık problemlerimi dahi kaç kere yüzüme vurdu aşağıladı. şu an bile sağlık problemlerim var çok isterdim bir ablam olsun bana destek olsun.. ama yok. şu an onunla konuşmuyoruz ama ailem onunla iletişim kurmamı ( beni haklı bulsalar bile) ve onun aileden olduğunu söylüyorlar. Ne yapmalıyım sizce?

Ablam beni çok kıskanıyor ve düşmanıymışım gibi davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla