Otelde calismak dendigi zaman neden herkes yanlis anliyor?

Örneğin kızların aileleri nedensizce ben kızımı otelde çalıştırmam ben iki senedir otelde çalışıyorum binbir türlü laflar yok ne işin var orada gerçekten bizim toplum ne kadar cahil ya ekmek kazanmaksa orada da ekmek yiyorsun guvenlik resepsiyonist barmenlik cidden bizim toplum hiçbir zaman gelisemez

Otelde calismak dendigi zaman neden herkes yanlis anliyor?
Cevapla