Masaj Salonunda Çalışıyorum, Neden Bu Kadar Sapık İnsan Var?

Öğrenciyim ben mecbur iki üç kuruş da olsa gelirimi çıkartmaya çalışıyorum yanlış yollara girmeden ama ben ortalama işe başlayalı 5 ay oldu olmadı ama o kadar çok yanlış düşünceli insanla karşılaştım ki anlatamam. Gerçekten bizi o tarz insanlarla mı karıştırdınız bilmiyorum ama öyle değiliz

Masaj Salonunda Çalışıyorum, Neden Bu Kadar Sapık İnsan Var?
Cevapla