Güncellemeler
+1 yıl
hızlı yazmışım yanlış anlaşılma olsasın telefonun çıkra diyen dayılar gibi algılamayın benim lafım her şeyin en pahalısını alma sebebi nedir yiyecek yemek zor bulurken :D
Güncellemeler
+1 yıl
aziz nesinin ülkenin %60 'ının slk oldugunu söylerken bu yılları görseydi acaba ne derdi burada mantıklı konuşan insan aramakta benim hatam zaten..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence değil normal çünkü çoğu zamanlarını bunu almak için harcadılar
Türklerin hastaligi bu, assagilik komplekslerini, ezikliklerini olmayan bir özellikle öne cikarma cabalari. Kabadayilarimiz, Magandalarimiz oldukca fazla, baska ülkelerde, avrupada böyle birsey yok.
Bunları düşünüyorsan fakir olmam normal çok boş kafan var
fakir olduğumu kim söyledi lisans mezunu yüksek lisansa hazırlanan aynı zamanda 3 iş birden yapan senden çok daha fazla alanda kendimi geliştirmiş biriyim. Ama maalesef evde oturup bütün gün sosyal medyada takılan senin gibi boşların normal hayatta onunla muhattap olmayacağı kişilere klavyeden sallamasına alıstık :D
Knk Aziz nesin milletin malına göz dikip araştırmasını yapmıyor yalnız bu kafalar boş kafalardır
kardeşin nerden oluyorum senin benim g zekalı bir kardeşim olamaz aziz nesin'in kim oldugundan bir habersin kendisi zaten gözlem üzerine kitaplar yazan bir insandı milletin malına göz dikmek? harbi bu kadar slk olmak nasıl bir his acaba eleştiri yapan herkes boş sizin gibi gelişmemiş tipler dolu zaten
noldu ev kira borcunu telefona mı verdin kıyamammm ağlama ya bir daha ki kiran çıkar kldskşkşisdlilsdfsfişdsişdlşkdsdf
iPhone 13 pro var 2000 model Toyota land cruiser ile gidip geliyorum.
Ben telefonumun modelini bile bilmiyorum. Bazen soruyorlar modeli ne diye bilmiyorum diyince konuşmaya üşeniyorum sanıyorlar
sen ben misin dlkflfşişfiş
Yo, garip degil, cani istemis almis. Gucu fazlasina yetince arabasini da alir. Sana ne?
tartışacak zeka ve bilgi birikimi olmayan senin gibilere sormadım zaten soruyu 3 yaşında ki kuzenim cunku senden daha geniş yorum yapabilme kapasitesine sahip "sana ne" demiyor önce anla oku öyle cevapla zor durumda olup alan insanlar komik geliyor yazdım dur senin zekana göre cevap vereyim benim düşüncemden sana ne?
Ilk birkac kelimeden sonrasini okumadim bile, isine gelmeyen bir cevap alinca "zeka" bilmem ne diye hakaret etmekten baska vasfi olmayan insana ayiracak vaktim yok😄 Insanlari kiskanmaya ve bu yuzden de camur atmaya devam et hadi, kedi-ciger hesabi ahaha
ahahha su yazıya bakar mısın tam bir mahalle ağızı senin 3 kelimeden sonrasını anlayacak zekan yok zaten tatlım burada soru cevapla sen benim gibi biriyle muhattap olman bile lütuf sana :D
o paraya anca tofaş alırsın
yurtdısında araba alırsın bir de öyle düşün :D katlarca pahalı alıp gene de lüks takılma peşinde olan bizim gibi bir millet yoktur
o telefonu almak saçmalık zaten
Iphone 5se var araba ile gidip geliyorum 😀😀😀