İphone 13 prosu olup eve otobüsle gidenler size de garip gelmiyor mu?

arada böyle denk geliyorum elinde ki telefon neredeyse araba fiyatında sırf gösteriş ve ortam için maddi durumu iyi olmadığı halde 3 kuruş parayıda bulup gerçek ihtiyaçlarından fedakarlık yaparak telefon alan insanlar bana mantıksız geliyor inkar edemeyeceğimiz bir konu var bizim insanımız fakirde olsa gösteriş merakı asla bitmiyor durumu iyise alsın tabi durumu olmayıp yine de lüks takılma çabası olan insanlara lafım çok komikler :D

Güncellemeler
+1 yıl
hızlı yazmışım yanlış anlaşılma olsasın telefonun çıkra diyen dayılar gibi algılamayın benim lafım her şeyin en pahalısını alma sebebi nedir yiyecek yemek zor bulurken :D
Güncellemeler
+1 yıl
aziz nesinin ülkenin %60 'ının slk oldugunu söylerken bu yılları görseydi acaba ne derdi burada mantıklı konuşan insan aramakta benim hatam zaten..
İphone 13 prosu olup eve otobüsle gidenler size de garip gelmiyor mu?
Cevapla