AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
bende 21 yaşindayim seninle ayni durumdayim cok baskici bi ailem var maalesef
Erkeklerde baskı çok yok diye biliyordum
Çok degil ama bazen baya baski yapiliyor
Sırf evlenmek için evlenme ama ömrünü geçirecek kadar güvendiğin değer verdiğin birisi varsa evlen gitsin
Kesinlikle değil, benim yaşadığım ev de çok baskıcı bir ev ve sürekli kavga ile dolu. Yağmurdan kaçarken doluya yakalanma olayı olması daha da kötü olur.
Nasıl dayanabiliyorsun
Nasip inşallah seni sevecek huzur bulacagin biriyle karşılaşır bir an önce evlenirsin kendi aileni kurwcwksin
Evlen tabiki senin benden fazla mutlu olmaya ne hakkın var 😅😅
Hahah
Hayır mantıklı değil evlenince daha çok baskı altında olacaksın bu durumda senin psikolojini bozucak bi şekilde alışacaklar senin bu durumuna
bence değil.. kendi hayatını kurmalısın. Elin oğlu da seni üzer. Seni üzmeyecek tek kişi kendin olmalısın
Mantiksiz. Baskici kocaya deng gelirsen bosanamazsinda mokoko
Neden basit bir yolu seçiyorsun çalışarak ayaklarının üstünde dur
Senin yapacağın cok sey var aslinda sadece evlilik ile sınırli degil kafanı çalıştır
Sevmediğin biriyle evlenmek sana ömür boyu yük olur biraz sabır
Evlilik şu durumda emin ol daha kötü duruma yol açabilir evlenmek için evlenilmez
Hayat senin yaşattığını yasamani dilerim. Herkese saygı duyarım.
Okulunu bitir ve başka sehirde işe gir. Evliliği hemen düşünme derim.
Sırf evlenmek için de evlenme de. Sonra evlendiğine de pişman olursun
Bence mantıklı değil baskıcı bir eşe gidersen ozaman çok buyur patlak verisin haberin olsun
Anlaşmalı evlilik yap
İnan çok düşündüm
Mantıklı bence
Ne gibi bir baskı var?
Eve geliş saati ile ilgili
O bende de var. Benimkiler beni akşamları pek tek başına dışarı da yollamak istemiyorlar. Her zaman olmadığı için anca halk konserleri olduğunda gidebiliyorum. Ailelerin aldığı çoğu önlem temelinde güvenlik endişesini beraberinde getiriyor.
Saat 9 sence normal mi 21 yaşındayım
Normal yav sokaklar tehlikeli. Benim ailem dışarısı tehlikeli olduğu için diyor.
aybı spruyuift sor ayın ayıp oluyorr mk ikinizin
Türkçe yazarsan iyi olur
Peki ya evlendiğinde de kocan baskıcı olursa?
Onu anlayacak kadar zekam var öyleyse hiç evlenmem
doğru kişiyi bulup evlenirsen çok mantıklı
Tüm çabam ona zaten
dikkat et acele davranma
Ne icin baski yapiliyor
Eve geliş saati ile
Hmmm
Okuıunu bitir mesleğini al öyle git. Diğer türlü rezil kepaze olursun.
yağmurdan kaçarken doluya tutulmayasın
Evlenıncede kocan baskı yapacak
Ya daha kötüsü çıkarsa?
Aileden kurtulmak icin evlenmek sacmaliktkr
Sevdiğin ve istediğin birisiyse mantıklı gibi
Evlendiğin kişi önemli
Evleneceğin kişiyi iyi tanı
Canim ozaman okudugun zamanlari iyi deyerlendir
Ablanı ben alayım kurtul 😄 okulunu bitir. Mesleğin olsun. Sonra evlilik düşün.
Yağmurdan kaçarken doluya tutulma
Seni seveni bulursan evlen yoksa evlenme
Daha buyuk bir baskı altına girmiş olursun
Evleneceğin insanda baskıcı olabilir iyi seçicen
evlenmek çözüm değil oku kendini kurtar knk
Olabilir ama mutlu olabileceğine inaniyorsan
Evlenmeyi kurtulmak olarak görmemelisin
Öyle bir hataya düşme
Mantıklı değil yağmurdan kaçarken doluya tutulma😅
Adına üzüldüm, ne desem bilemedim
gittiğin yol yol değil söyliyim de
Evlenmek öyle kolay degil.
Hayır sakın iyice zora sokma kendini
hayır mantıklı değil böyle bir hata yapma bence
okulun ailenle aynı şehirde mi?
Maalesef
baskıcı ailesi olan insanların sorularını çok görüyorum burada ve gerçekten çok üzülüyorum. yani içten şekilde düşünüp çözüm üretmeye de çalışıyorum ama yok yani. evlilik olmadan ayrılma şansın var ama bu sefer onları kaybedersin. fakat sırf bu sebepten de yanlış insanlar evlenirsen hayatın berbat olur. iyi düşünüp iyi karar vermek senin elinde. umarım mutlu olursun. sevgiler..
Yapma ben yaptım pişmanım
Hayatını az çok anlatır mısın
Az biraz hoslandigim biriyle evlilik niyetiyle tanışinca direkt evlendim çok sıkıntılar oldu sırf aile baskısından kurtulmak için. Bir anda kendimi daha yabancı bilmediğim bı ortamda buldum üstelik senden hizzmet bekleyen bı koca ve ev işi yemek sorunu üzerine birde hamilelik olunca bir anda annelik. Hayatımın hatası oldu diyebilirim. Hiçbir duyguyu hiç bir şeyi hayalimdeki gibi yaşamadım b*mb**k bı hayatı yaşamaya çalışıyorum
Ailenin baskıları nasıldı ve çalışan bir kadın mıydın? Evlenmeden önce vaatleri falan neydi eşinin? Yani bile bile mi atladin yoksa seni kandırmış gibi mı oldu
Bunları bu kadar detaylandiramam
Burada yani açıkça
*siirsizz_ Instagram fake bir hesap eklesene konuşalım benim dustugum hataya dusme sende
Ismini gösterirsen sana yazarim
İnstadan siirsizz_ istek at fake hesap zaten seste atarım daha iyi olur
Tamamdır 1dk
Yanlış bir karar olur
Dimyat'a pirince giderken...
Kuzum aile evinden daha beter koca evi
Yağmurdan kaçayım derken doluya tutulursun
özgürlük anlayışın nedir
Yok oda hata yağmurdan kaçıp doluya tutulmak olur
evet
Ben de öyle düşünüyorum
Aile baskısı her zaman bir yerden patlak verir
Nasıl yani
Hayır kesinlikle hayır pişman olursun
Böyle de ot gibi yaşıyorum
Daha beter olursun
Niye hep kötü olsun ki
Yanlış evliliğin sonuçlarını yaşamış tecrübeli insanlardan fikir al anlarsın hayatını kararır
Neden yanlış olsun ki. Sadece erken oluyor
Yaşada gör
Tavsiye istiyosun veriyoruz yaşanmışlıklarılız var
Aptalsan evet sakın öyle yapma hazır olunca düşün
Ne diye kızdın ki 🥺👉👈
Yapma sakın hem kendine hem karşı tarafa yazık edersin
Karşı tarafın pişman olacağı bir şey yok da sıkıntı benim pişman olmam
Sonu pişmanlıkla biter
Hiç değil