Baskıcı aileden kurtulmak için evlenmek mantıklı mı?

21 yaşındayım daha okuyorum ve 25 yaşında bekar ablam var. Baskılarından çok sıkıldım ben özgürlüğe düşkün bir insanım. Sırf kurtulmak için evlenmek istiyorum başka yolu yok gibi.

Güncellemeler
+1 yıl
Bir de daha çocuk gibi görüyorum kendimi nasıl bir eve bakayim. Böyle diyince de vazgeçiyorum öf
Güncellemeler
+1 yıl
İlk olarak herkesin beni anlamadığı ya da neler yaşadığım hakkında bir fikri yok o yüzden hayır demek kolay
2. Olarak da herkes kötü değildir kafa dengi birini bulsam pişman olmam her şeyi kötüye yormamak gerekir teşekkürler
Baskıcı aileden kurtulmak için evlenmek mantıklı mı?
Cevapla