Kadınların fotoğrafını gizli çekenler?

Öncelikle Ben benim fotoğrafımı bir erkek yuzum gozukmesede çeksin istemem. Yakalarsam şikayet ederim ceza alması için ama merak ettiğim bu kişilere gercekten sapik denirmi? Son zamanlarda haberlerde arrti bu olaylar. Bazi erkekler otobuste avmde sokakta filan kadinin sadece kalça kısmını çekiyorlar. pantolonla kadinin kalcasi cikmis oluyor. Yüzü gozukmeden sadece o bölgeyi ceken erkeklerin bu yaptıkları cidden sapiklikmi? Bazilari hosuna gittigi için o bölgeyi cekiyor eve gidince bakiyor resmine. Bunu yapanlara gercekten serefsiz namussuz sapik denilirmi? Bunun sebebi nedir? Anlayamadığım şu;sokakta zaten kadinin orasını herkes görüyor hatta mesela sokakta gezerken insanlar resim cekinirken arkada zaten başka bir kadinin o bölgesi yoldan geçerken istem dışı resimde gozukebilir. Aynı şekilde kadinin orasını kasıtlı cekmek bu örnekle ayni kategoriye girermi? yoksa insanlarmı abartiyor sapiklik diye. Sadece hosuna gitti die çekenlere sapik diyebilirmiyiz?
Kadınların fotoğrafını gizli çekenler?
Cevapla