Şu an AĞLIYORUM NE YAPMALIYIM SİZCE AMACI NE EŞİMİN?

Merhaba yaklaşık 3 aydır evliyiz aynı hastanede çalışıyoruz. Eşim son 1 haftadır eskisi gibi değil bi yanlışını (ihanet ) gibi olduğunu düşünmüyorum. Telefonunu felan saklamıyor. Ama bana kaba davranmaya başladı. Durup dururken bir anda sinirlenip bağırmaya başlıyor ve 1 haftadıe ara ara içeride yatıyor az önce kavga ettik eve gelmeyeceğim yarın gece gezecem dedi 2 3 seferdir beni bununla tehdit ediyor üzüldüm ağladım sen gif orada ağla dedi odana geç diye bağırdı. Tekrar yanına gittim yanında yatacam diye odaya git diye bağırdı kalktı üstüme yürüyecek gibiydi bende odaya geldim kapıyı kitledim normalde böyle birisi asla değildi. Ailelerde de bi sorun yok borcumuz de yok öyle hiç

Şu an AĞLIYORUM NE YAPMALIYIM SİZCE AMACI NE EŞİMİN?
Cevapla