ÇOK İYİ BIR DOSTUMDAN AYRILMAK ZORUNDA KALDIM NE YAPMALIYIM?

Çok değerli bir bayan arkadaşım vardı. Bu sitede 2022 de tesadüf eseri tanıştık. benden 9 yaş büyüktü ve buraya yeniden dönme sebebim gerçekten onu özlememdir. sakın kimse yanlış anlamasın dostluk ve gerçekten arkadaşlık tı bizim ilişkimiz.. onu özlüyorum ama asla dönemem evlendi.. beni arıyor arada yine yazıyordu. Zor duruma düşme eşin yanlış anlar dememe rağmen bunları arada tekrarliyordu. Lutfen gitme seninle konuşmak bana iyi geliyor diyor. ben de kötü duruma düşmesini istemediğim için hattımı değiştirdim. Sizce hatamı yaptim.. bende gerçekten dostluğumuzu özlüyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim bende sizi gibi düşünüyorum ona ve eşine saygi duyduğum için hattimi değiştirdim. Sadece gercekten bazan insan özlüyor iste
ÇOK İYİ BIR DOSTUMDAN AYRILMAK ZORUNDA KALDIM NE YAPMALIYIM?
Cevapla