Eskiden insanlara çok değer verirdim hümanisttim şimdi gözümde etten kemikten bir torba gibi duruyolar?

Sizde de öyle oluyor mu hatta bu dünya bir bahçe insanlar da burada yiyip içip üreyen basit canlı kümesi gibi geliyor bana psikolojim mi bozuldu acaba?
Eskiden insanlara çok değer verirdim hümanisttim şimdi gözümde etten kemikten bir torba gibi duruyolar?
Cevapla