Acaba ben üzülmeyeyim diye de bir şeylerden vazgeçenler oldu mu hayatta... Yoksa bu sadece bana özel bir gerizekalılık mı?

Herşeye iyi tarafından bakmaktan boynum tutuldu. Yüksek dozda mutluluk istiyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Alıntıdır ama güzel bir söz ve tespit katılmamak mümkün değil...
Acaba ben üzülmeyeyim diye de bir şeylerden vazgeçenler oldu mu hayatta... Yoksa bu sadece bana özel bir gerizekalılık mı?
Cevapla