Bâkir olmayı tercih ediyordum ama artık pişmanım, bâkirlere değer verilmiyor mu?

Eşimle yaşarım diyordum da farkettim ki kadınlar bâkir erkeğe değer vermiyor. Evlenme ihtimalimi çok düşüren bir şey. Bakirliğimi bozmaya değer mi?

Bâkir olmayı tercih ediyordum ama artık pişmanım, bâkirlere değer verilmiyor mu?
Cevapla